celebrate-2492283_1280

היום יום הולדת בבית

איך חוגגים יום הולדת בזמן מלחמה? תתפלאו, זה יכול להיות היום הולדת הכי כיפי שתחגגו.

בימים כתיקונם אנחנו רגילים לחגוג יום הולדת ביציאה לפארק, למסעדה, משחקייה או משהו בסגנון. והיום?

בימים אלו בין אזעקות ליירוטים ודיווח על עוד חללים בקרב קיים פחד בכל יציאה אצל מי יותר אצל מי פחות ולכן אנשים מעדיפים לצמצם ביציאות שאינן חיוניות. מעבר לכך, יש הרבה שסוברים כי זה גם לא מתאים בימים אלו, ובצדק, לחגוג בפרהסיה. המדינה והעם שלנו חטפו מכה קשה, עם ישראל עוד עמוק בכאב על לכתם של רבים וטובים מאיתנו ולכן יש לחגוג בצנעה.

אם כן אפשר לחזור קצת לקונספט קורונה, לחגוג בבית, והאמת? זו אופציה לא רעה בכלל. להפך. בקורונה שמעתי המון אנשים שאומרים על אירועים ואפילו חתונות שנחגגות בבית שחבל שלא נהוג לחגוג כך בימי שגרה. יש משהו בפשטות הזאת שמצליחה לגרום לאירוע להיות אותנטי הרבה יותר. משהו בפשטות הזו שמוריד את כל העטיפות והתפאורות המיותרות שעטפנו בהן את המשמעות הטהורה של חתונה, בר מצווה, ברית וכל מאורע שכזה.

ובשובנו אל אירועי יום ההולדת, אני כאן כדי להציע את אותו רעיון פשוט וכבר כמעט קדמוני משהו. עריכת יום הולדת בבית. ליצור אפקט הפתעה בתחבולות שמתאימות לסיטואציה ולחוגג. לקבץ לבית אחד את האנשים שהוא אוהב. עוגה יפה, בלונים ומתנה. אפשר גם לערוך מצגת נחמדה ובה זיכרונות משמחים וברכות מרגשות. קצת מוזיקה, קצת אוכל ומי צריך יותר מזה?

בנוסף, אפשר להכין מראש כמה משחקים נחמדים שיוסיפו מאוד להווי של האירוע.

הנה כמה הצעות למשחקים ותחרויות מהנים במיוחד!

בינגו- המנחה מקריא שאלות שקשורות לחוגג\ת היום הולדת והתשובות נמצאות בכרטיסי הבינגו שחולקו למשתתפים. מי שסימן שורה אחת רצופה מקבל צ'ופר לבחירת עורך המשחק.

נשיפה על צמר גפן –  2-3 ילדים זוחלים על שטיח ונושפים על חתיכת צמר גפן. הילד שהצמר גפן שלו יגיע ראשון לקו הסיום מנצח במשחק.

תפוח אדמה בכף –  הילדים צריכים ללכת עם ידיים מאחורי הגב עד לנקודה מסוימת, כאשר הם אוחזים באמצעות הפה כף ועליה תפוח אדמה. מי שמגיע ראשון מבלי שהתפוח אדמה נפל, מנצח.

השחלת נר לבקבוק – קושרים נר לקצה של חוט תפירה ואותו סביב הבטן של הילדים. מי שמשחיל ראשון את הנר לבקבוק מנצח.

כסאות מוזיקלים- הרי זה משחק הכיסאות שכולנו מכירים. מספר ילדים מסתובבים מסביב לכיסאות לצלילי מוזיקה, כשהמוזיקה פוסקת הם צריכים להתיישב על הכיסאות. מספר הכיסאות צריך להיות נמוך באחד ממספר הילדים. מי שנשאר עומד יוצא מהמשחק ויחד איתו יוצא עוד כסא וכך הלאה.


סוכרייה בקמח – שמים בצלחת סוכרייה ומכסים אותה בקמח. הילדים צריכים בעזרת ניפשה בפה למצוא את הסוכרייה בתוך הקמח.
 

עטיפת ילדים בנייר טואלט– שני ילדים עוטפים כל אחד שני ילדים אחרים. הראשון שמסיים לעטוף מנצח.
 

לפוצץ את הבלון– מחלקים את הילדים לזוגות, כל זוג מצמיד בלון עם הגב ומוחץ אותו עד שהוא מתפוצץ. הזוג הראשון שמפוצץ את הבלון מנצח.

שנזכה לחגוג בימים שמחים יותר!

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים