prayer-1308663_1280

"אל תירא תולעת יעקב"

מה המשמעות של תפילה בימים אלו ומה עשו תושבי מעלה אדומים כדי לתרום את חלקם?

"תהילים נגד טילים"-משפט, או סיסמא אפשר לומר שנשמעת לא פעם כמו אמרה כזו ששמורה לילדים בלבד על מנת להחדיר בהם את ההבנה על השפעתם העצומה והממשית של פרקי תהילים בנוגע למלחמה. אך לפעמים אנחנו, המבוגרים צריכים להזכיר את המשפט הזה גם לעצמינו. לחשוב עליו ולהבין שבאמת כל מילה של לימוד, כל מילה של תפילה באמת יכולה להכריע את הכף. באמת יכולה להזיז טיל במטר אחד מבית שיש בו אנשים אל שדה פתוח.  

היום, יותר מתמיד, אנחנו מקבלים מסרים מהחיילים כי הם באמת זקוקים לתפילות שלנו בשביל לנצח. יותר מכך, הם אומרים כי הם ממש מרגישים ניסים בחזית בזמנים שעם ישראל מתאחד לתפילה. לכן זקוקים לנו שנרתם להילחם בעורף כי עם ישאל אין כוחו אלא בפה.

ואכן ישנן יוזמות נפלאות לאמירת תהילים ולימוד בכל שעות היום. ולאחרונה אפילו בשעות הלילה, לבקשת החיילים שטענו כי אלו השעות הקריטיות ביותר בלחימה, וכי הם צריכים את כח הלימוד והתפילה דווקא עכשיו. 

במעלה אדומים גבאי בית הכנסת "אמרי פי" (זכור לאברהם)  יזמו מעמד קבלת עול מלכות שמיים וקריאת פרקי תהילים משותפת של ילדי הישוב.  הודעת וואטסאפ ספונטנית, שיצאה בשעה 10:30 בבוקר של אותו יום, ובה מזמינים את כל הילדים להתאסף לקריאת מזמורי תהילים עשתה את דרכה בקבוצות הוואטסאפ ובין אנשים פרטיים.

בשעה 18:00 בערב, השעה שנקבעה, ההפתעה היתה גדולה. למקום הגיעו ילדים וילדות בהמוניהם. ביניהם גם גברים ונשים שלא רצו לפספס את המעמד המרומם הזה. הם מנו כ- 300 במספר. כמות אדירה ביחס לכמות התושבים ובהתחשב בכך שהידיעה על כך עברה בהודעות וואטסאפ בלבד.

כ-300 תינוקות של בית רבן התקבצו יחד בכדי להעתיר בתפילה לשלום החיילים, לרפואת הפצועים, להשבת החטופים ובכלל להצלחת עמ"י בכל הנוגע למלחמה. האירוע הביא איתו קידוש ה' גדול.   

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים