חנוכה ברשת מקס. צילום 1 גוד מוסקוביץ

עם מקס סטוק- חנוכה שמח בלב ובכיס

מפגשים משפחתיים וערבי לביבות הם אירועים שדורשים מאיתנו לגהץ את האשראי ולפעמים באופן אינטנסיבי, מתנות, לגן, לבת, לנכדה... מצאנו את המקום שממנו תצאו ידיים מלאות מבלי להתרושש.

ערב לביבות הראשון בסדרת הערבים שמחכים לנו השבוע.

הרשימה רק מתארכת מתנות לנכדים : מוישי, יענקי , רותי, מנדי, שושנה ולאה,

מתנה ללאה שמארחת את כל המשפחה וטיגנה שבעים לביבות, זה מה שעובר בראשה של רבקה,

ובראשה של מלכי שנישאה לפני חצי שנה, הדלקת נרות אצל ההורים שלה, לא נעים לבוא בידיים ריקות ובשמיני של חנוכה ערב משפחתי אצל ההורים של בעלה , גם לשם צריך להביא מתנה לשוויגער,

מלכי ולאה הן את ואני ואתם, קבלו צפירת הרגעה- רשת מקס סטוק עם מדפים עמוסים שיפתרו לכם את בעיית התקציב.

מתנות מעשרים ש״ח ומעלה, מכל מחלקה שתחלמו עליה, בית, מטבח, יצירה, צעצועים ועוד ועוד.

כמובן שהדבר הראשון שאזרוק לסל הקניות בלי לחשוב אפילו פעם אחת אלו סביבונים מכל הסוגים והמינים, הפשוטים מהעץ , הגרנדיוזיים יותר, עם ראש שמתחבר וברגע שלוחצים על הכפתור הם חגים במהירות, עושים אורות וצלצולים ומשמחים כל ילד באשר הוא, וגם סביבונים מכנים, כאלו שרק מדליקים אור כאשר הם מסתובבים.

לתינוק שנולד זה עתה עם בואו של החורף נקנה תיבת נגינה פרוותית המחוברת לבובה, קיים בצבעי כחול וורוד בגדלים ודוגמאות שונים.

לבן החמש שאוהב דובונים פרוותיים ודלת החדר שלו ממוקמת מול החלון , כשהם גרים בקומה חמישית. רוחות שנכנסות לא אחת טורקות את הדלת בזעף ומבהילות אותו. לו נעניק מעצור לדלת פנדה , כן כן בובת פנדה שזנבה מהווה מעצור לדלת, כמה מתוק, כמה יעיל.

לנכדות שאוהבות לשחק משחקים משותפים בבובות נקנה עגלת משחק בצבע ורוד לכל אחת מהן. נצרף גם ערכות יצירה שיעסיקו אותן בבקרים בהם אמא יוצאת לעבודה והן מהוות סכנה קיומית לתכולת הבית, כי זה גיל של יצירתיות ואין לדעת מאיזה כיוון הן יפתיעו. לכן כדאי להקדים להעסיק אותן לפני שהן תתחלנה לחפש בעצמן.  

לבת המתבגרת שנכנסת כל יומיים לדיאטה אחרת נקנה כמה מוצרים שכנראה יועילו לה הרבה יותר מדיאטות שווא שכאלו. מזרן התעמלות, רצועת אימון ומשקולות יד לאימונים ביתיים .

לבחור המתבגר שהמשיכה שלו לכלי עבודה הייתה ניכרת עוד מאז היותו אוחז בכלי פלסטיק אי שם בגיל שלוש נקנה מארז כלי עבודה הכולל את הכלים הפרקטיים והבסיסיים שכל אחד צריך לעצמו. זו תהיה עבורו מתנה נהדרת ומשמחת.

ולבנות הנשואות נעניק כלי מטבח איכותיים, שיקיים ושימושיים ביותר. קריספר לטיגוני החג. מארז כוסות לשתייה חמה, שלישיית קפה, תה סוכר. תבניות אפייה וגאדג'טים מדליקים.

את כל אלו תוכלו למצוא במחירים מצחיקים סניפי רשת מקס סטוק שנמצאת בפריסה ארצית עם 56 סניפים כולל סניף חדש שהושק ממש היום בשכונת רוממה, ירושלים.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים