Coffee 2390136 1920

גשם בחוץ- זמן לספר טוב

מה יותר חלומי מלשבת עם ספר על הספה, כוס תה אפופת אדים בין הידיים, כמה עוגיות בצד ולשמוע את הגשם נוקש בחוזקה על החלונות? הנה המלצות לספרים שיעשו לכם את העונה...

למה אף אחד לא רוצה לשחק איתי עטיפה קדמית 1
עטיפה קדמית. מחיר מומלץ 98 ש"ח. הוצאת ספר לכל.

תקציר:

כל הורה רוצה שהילד שלו יהיה בסדר – שיהיו לו חברים, שיצליח, שירגיש טוב עם עצמו. אבל לילדים רבים חסרות מיומנויות תפקוד חברתיות חשובות, שמאפשרות להם לתמרן בעולם בקלות.

קרוליין מגוויאר, מומחית מבוקשת להורות ומנחה לשעבר ב־Hallowell Center, עבדה עם אלפי משפחות שהתמודדו עם דילמות חברתיות, החל מביישנות ועד לתוקפנות ואלימות, ADHD, ועוד. בספר חשוב זה, שכונה “אחד מספרי ה־ADHD הטובים ביותר בכל הזמנים", היא חולקת עם הקוראים את תוכניתה – “התוכנית לשחק טוב יותר" – שאותה היא מפתחת כבר עשר שנים, ומעניקה הדרכה קלה ומוחשית להורים כיצד לסייע לילדיהם לפתח את תפקודיהם ואת המיומנויות החברתיות הדרושות להצלחה בחיים.

למה אף אחד לא רוצה לשחק איתי? נבחר לספר טוב ביותר על ידי American Book Fest בשנת 2020 בקטגוריית "הורות ומשפחה", והוא נחשב לאחד ממאה הספרים הטובים ביותר שנכתבו על ADHD.

כמובן שלא שכחנו את עולמם של הילדים, הרי גם להם מגיע פינוק חורפי…

עטיפה קדמית.
עטיפה קדמית. מחיר מומלץ 78 ש"ח. הוצאת ספר לכל.

תקציר:

לְשִׁימִי פַּנְזָה יֵשׁ בְּמִקְרֶה מַצַּב רוּחַ טוֹב! הוּא הוֹלֵךְ לִישֹׁן אֵצֶל הוֹרָיו וְחֶזִי מִצְטָרֵף אֵלָיו. שִׁימִי מִתְרַגֵּשׁ עַד הַשָּׁמַיִם מִכָּל הַפְּעִילוּיוֹת שֶׁהַמִּשְׁפָּחָה שֶׁלּוֹ מְתַכְנֶנֶת.

שִׁימִי כְּבָר לֹא יָכוֹל לְחַכּוֹת לִהְיוֹת עֵר כָּל הַלַּיְלָה!

סוּזָן לֵנְג וּמַקְס לֵנְג הֵם הַמְּחַבֶּרֶת וְהַמְּאַיֵּר שֶׁל סִדְרַת הַקּוֹף הַזּוֹעֵף, רַב־הַמֶּכֶר שֶׁל הַנְּיוּ יוֹרְק טַיְמְס, וּסְפָרִים נוֹסָפִים. כַּאֲשֶׁר סוּזָן לֹא עוֹבֶדֶת עַל סְפָרִים, הִיא כּוֹתֶבֶת וּמְפִיקָה תָּכְנִיּוֹת טֵלֵוִיזְיָה לִילָדִים.

מַקְס לֵנְג הוּא בַּמַּאי אָנִימַצְיָה, תַּסְרִיטַאי, מְעַצֵּב דְּמוּיוֹת וּמְאַיֵּר. סִרְטֵי הָאָנִימַצְיָה שֶׁלּוֹ זִכּוּ אוֹתוֹ בִּפְרָסִים וּבְאוֹתוֹת כָּבוֹד, כּוֹלֵל פְּרַס אֵמִי בֵּין־לְאֻמִּי.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים