סניפי רשת גולדה ברחבי הארץ בסוכות

גולדה מחכה לכם בסוכה

גלידה גולדה- המקום שלכם ליציאה משפחתית בחול המועד.

תמיד בחול המועד מחפשים מקום שאפשר לצאת אליו, מקום שמציע דברים קלילים, טעם מענג באיכות גבוהה וכמובן עם סוכה כשרה שאפשר לשבת ולאכול בה. גולדה, רשת הגלידות הגדולה בישראל הוא המקום שאתם הולכים להתמכר אליו בחג הבא עלינו, משם תצאו בהבטחה שעוד תחזרו.

גולדה, רשת הבת של Anita, שהחלה את דרכה כגלידריית בוטיק בשכונת נווה צדק שבתל אביב ועם השנים הפכה לרשת גלידריות המונה כ-130 סניפים בפריסה ארצית מהווה מקום בילוי מושלם ליציאה משפחתית בחול המועד. הרשת מציעה מספר סניפים בהם קהל לקוחותיה יוכל להינות מאכילה בסוכה על פי ההלכה ולהינות מחווית חג משפחתית סופר טעימה. 

גולדה מעניקה חוויה מרגשת של טעמים נפלאים וייחודים, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים המיוצרים במפעל Anita בכפר ויתקין, מפעל ישראלי שמתמחה בייצור חומרי גלם להכנת גלידה בכל חנויות הרשת.

כאשר תגיעו אל מקררי הראווה בכדי לבחור גלידה כאוות נפשכם, תופתעו מהמבחר המטורף והמקורי שנפרש למולכם. בין הגלידות תמצאו את הטעמים המובילים כמו שוקולד שקדים וקרמל, בייגלה מלוח, שוקולד לבן ועוגיות, ופל נוגט, פיסטוק ועוד ועוד. 

רשת גולדה אינה מציעה גלידות בלבד אלא חוויה כוללת עם פינוקים נלווים כמו משקאות חמים\קרים,מקפא יוגורט עם שלל תוספות מפנקות, ופל בלגי וקרפ צרפתי כך שגם אלו שאינם מחובבי הגלידות במשפחה יוכלו להנות מהיציאה הטעימה.

בשנה האחרונה גולדה הביאה עימה בשורות מרגשות למגזר הדתי והחרדי עם מגמתה להכניס כשרויות מהודרות למגוון סניפיה ברחבי הארץ. אין ספק שהמהלך נעשה מתוך רצון להנגיש את החוויה המופלאה הזו גם לאוכלוסייה של שומרי המצוות. לתת מענה לציבור רחב שמעוניין להבין את התופעה של רשת גלידות הצוברת אהדה גדולה כ"כ וקהל לקוחות מושבע. בגולדה תמיד תתקבלו בחיוך רחב ותהנו משירות אדיב.   

הסניפים בהם תוכלו להנות מישיבה בסוכה הם: מזכרת בתיה, ז׳בוטינסקי רמת גן, נתניה כיכר, עפולה, ירושלים- מלחה, בית שמש (סוכה של רשת ביג).

סניפי רשת גולדה פרושים ברחבי הארץ .

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים