3f7bc7be-63f5-492b-9513-d23ef84851b7

ביום עושה סטיילינג ובארבע תמצאו אותה בג'ימבורי… וכן, יש לה חלומות.

תהילה פרץ 35

נשואה אם ל2

בלוגרית, מקדמת ומפרסמת עסקים

איך התחלת לעבוד כמשפיענית?

לפני כעשור כשעשיתי סטיילינג בהפקת אופנה למעצבת בגדים ואקססוריז במגזר החרדי, הייתי עם הפנים קדימה להתקדם ולהצליח ואני כל כך אוהבת את מה שאני עושה.

מה סדר היום שלך?

בבוקר מפזרת את הילדים בגנים ובארבע לאחר יום עבודה מוצאת את עצמי שוב באיסופים, במשך השבוע אנחנו מגוונים, לפעמים ממשיכים ישירות לג'ימבורי, שם מבלים, או לחילופין בגינה הציבורית, בימים חמים במיוחד, או קרים, חוזרים לבית ואז יצירות, חוברות, ארוחת ערב, מקלחות ושינה.

סדר יומן של האמהות מתיש, ובכל זאת ספרי לנו מה החלק האהוב עלייך באימהות?

כאמא לשני ילדים מתוקים יכולה רק לומר שמרגע שהם חוזרים מהגן, כולי שלהם, מרגישה שהשעות שהן חוזרים מהמסגרות הם זמן איכות, לשמוע אותם, לשוחח, להשלים פערים של יום ארוך שלא היינו ביחד.

מה האתגרים שעומדים בפנייך?

כאמא פרפקצינסטית ויכולה להעיד על עצמי שאני אוהבת הכל במקום, תמיד שואפת לשלמות, אני מוצאת עת עצמי רוצה גם להיות כולי קשובה וטובה לילדים, גם לבעל, ובמקביל גם לסדר את הבית, להאכיל, להשכיב לישון בזמן, לספר סיפור בנחת, וגם לתקתק.

אתגר לא פשוט בעליל, למדתי עם השנים לשחרר, לא להילחם, להפך, ללמוד לקבל את האתגרים ולהתודד איתם, ולהבין שגם אם לא הספקתי את כל הרשימה, הספקתי רק חלקית או אפילו בדבר אחד, הכל בסדר, מותר לשחרר ולהבין שאפשר להמשיך גם מחר.

מה החלום שלך?

בעולם כמו שלנו בו שואפים לדברים גדולים ואין סופיים, החלום הפשוט שלי: להצליח ולגדול בעשיה. אבל החלום הכי גדולשלי שהילדים והמשפחה שלי תמיד יהיו בריאים ושמחים, זה לפני הכל.

רוצות לעקוב אחרי תהילה קבלו את הקישור לאינסטגרם שלה.

https://instagram.com/p/Cq8gNE4MBl7/

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים