WhatsApp Image 2020-11-25 at 19.42.40 (1)

איך להמציא את הגלגל בשני שלבים

חני ריץ, הבינה את הצורך של מעצבות בהפקה לקראת הוצאת הקולקציות החדשות אך בתקציב מועט מפאת הסגר והקורונה הבאה עלינו לטובה, החליטה לפעול לרווחת כולם. לא פעם פנתה אליה מעצבת באמירת  ״יום יבוא ואני אעשה איתך הפקה״, או ״אחרי הקורונה יתחדש הכל״. ולכן הבינה את המקום שרוצה לבוא לעזרת חבר, להרים את הכפפה, ולתת הזדמנות אמיתית לכולן, במיוחד בתקופה הזו

טוב, לא באמת המצאתי את הגלגל, אבל איך אמר ידידנו, טרומפלדור- צריך גלגל? אני גלגל!

כשהבנתי את הצורך של מעצבות בהפקה לקראת הוצאת הקולקציות  החדשות אך בתקציב מועט מפאת הסגר והקורונה הבאה עלינו לטובה, ידעתי שאני צריכה לפעול לרווחת כולם.

לא פעם פנתה אליי מעצבת באמירת  ״יום יבוא ואני אעשה איתך הפקה״, או ״אחרי הקורונה יתחדש הכל״. הבנתי שאני רוצה לבוא לעזרת חבר, להרים את הכפפה, ולתת הזדמנות אמיתית לכולן, במיוחד בתקופה הזו.

בתום הסגר השני כינסתי את צוות ההפקות שלי והתחלנו לעבוד. הגענו לרעיון של הפקת מיקס ממש במקרה אך ככל שחפרנו  בו הבנו כמה שהוא גאוני.

הפקת מיקס היא קומבינציה של מעצבות מתחומים שונים :תכשיטים, בגדים, נעליים וכיסוי ראש. כל לוק מורכב משילוב  של פריטי מעצבות ועלות ההפקה מתחלקת בין כולן.  השוס האמיתי הוא שאותן התמונות יופיעו אצל כמה מותגים וכך תמונות הפריטים יופצו ברחבי הרשת ויקבלו חשיפה יותר גדולה. בואו, לא בכל יום אתן נתקלות באפשרות  לצלם פריטים מהקולקציה שלכן  בעלות נמוכה  מבלי להתפשר על הפקה רצינית עם צוות מובחר.

לפעמים גם מהלימונים הכי חמוצים אפשר להכין לימונדה מתוקה!

תסתכלו בתמונות ותגידו לי אתם- היתה הצלחה או מסחררת?

לינק לעמוד האינסטגרם שלי- https://instagram.com/hanimenkin_rich?igshid=h08vu5xf0jx8

 

קרדיטים לתמונות מההפקה:

צילום: גיטל פרס

ניהול אומנותי:  לירון והב

דוגמנית ואיפור: אור ישראל

הפקה: חני ריץ'

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים