WhatsApp Image 2020-12-03 at 17.07.48

הילה מנקין-

הבלוג של חני מנקין

השבוע הגעתי לעשרת אלפים עוקבים באינסטגרם. מרגש שהחיים שלי מעניינים כל כך הרבה אנשים.
זה מצחיק, אבל אנשים חושבים שהם מכירים אותי באמת למרות שזה די ברור שאני בוחרת מה לשתף מהחיים. הרבה מהאישיות שלי מוצגת בגאוה, וגם האידיאלים והערכים לא נעלמים מעיני הצופים והעוקבים. בסך הכל, אם תפגשו אותי ברחוב סביר להניח שתזהו את ההתנהגות והוויב, אבל בכל זאת, את הכביסה המלוכלכת אני מעדיפה לכבס בבית.
אז לכבוד העוקב שסגר לי את תקופת הרבבות, הנה כמה דברים שהשתנו לי בחיים מאז שהפכתי להיות "אושיית" אינסטגרם:

1. למדתי לצלחת. כן, בדיוק כמו שזה נשמע. כל ארוחה, גם אם זה סנדוויצ', מקבלת טאצ' רציני מאשפית הצילום (הלא היא- אני). לפעמים מרגע שהאוכל מוכן ומצולחת עד נגיסת הביס הראשון יכולות לעבור כמה דקות טובות של צילום משש זוויות לפחות וטכניקות צילום שלא היו מביישים את הטובים בתחום. מה לא עושים בשביל סטורי טוב.

2. הפסקתי לריב עם בעלי במקומות ציבוריים. התרחיש הכי גרוע שיכול להיות זה לשבור את התדמית של עצמך מול העוקבים. בלייב. בכדי למנוע אי נעימות מסיטואציה שבה אני זורקת אותו ממדרגות הקניון ואיזו עוקבת תעבור שם במקרה, פשוט עדיף שלא. טוב, אולי קצת הגזמתי, אבל בכל מקרה- עדיף לריב באוטו.
3. התחלתי לראות את הצדדים הטובים בבלת"מים. כי הרי מה יותר מעניין את העוקבים מלדעת שגם לך היום השתבש, שאיחרת את האוטובוס או שהבת שלך מוציאה את תכולת הארון על הרצפה באמצע הלילה ? בקיצור, חומר טוב.

מתוך האינסטגרם

4. המלתחה שלי גדלה מאד. כשעשרת אלפים אנשים צופים בך מידי יום- אפילו את הפיג'מה כבר לא נעים למחזר! ולשקר זה לא לעניין. אם נגזר עלי לעשות שופינג ולקרוע את העיר מידי כמה חודשים, מי אני שאתווכח?

זה לא הכל, אבל עד כאן להיום .
מוזמנים להכנס לעמוד האינסטגרם שלי ולנחש מה עוד השתנה אצלי בעקבות החשיפה באינסטגרם !

קישור לאינסטגרם שלי

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים