WhatsApp Image 2020-10-20 at 17.04.13

תתכוננו לאובססיה: אלה המגפונים שנתחיל ללכת בסתיו הקרוב

המגפונים החדשים בבלוק הם מגפוני שרוכים, כאלה בסגנון צבאי קצת עדינים והרבה בעלי לוק וינטג'י מתוחכם. כי אם לדלג מעל השלוליות, אז לפחות שיהיה בסטייל.

היורשים החדשים במגפונים הם עדינים יותר, מתהדרים בדרך כלל בעקב קטן ומגיעים עם הילה תקופתית נחשקת.

המגפונים החדשים בבלוק, שמכונים על פי רוב בפשטות "מגפוני שרוכים", מקבלים בתקופה האחרונה אימוץ מיוחד מצד מובילות הדעה ברשת. אלו שמאסו בגסות של המגפיים בסגנון המערב הפרוע או סולדות מהמראה הדרמטי של מגפוני ברך ארוכים במיוחד, מחבקות את הטרנד הזה בשמחה.
מיטיבות הלכת מבלות את שעות הפנאי שלהן בשיטוט באתרי וינטג' ויד שניה, וזו גם הסיבה לכך שכמה מהמגפיים היותר יפים שמופיעים לכן בפיד לא ממש מחכים בשלווה לאיסוף ממדפי הסניף הקרוב של זארה.   בניגוד למגפונים אחרים שמציבים מגבלות מסוימות, מגפוני השרוכים המדוברים מאפשרים חופש יחסי. הם עובדים מצוין עם מכנסיים ארוכים ובמיוחד עם ג'ינסים בגזרות משתנות. וגם עם חצאיות מקסי ושמלות חורפיות. מוזמנות פשוט ללכת על זה ולגלות.

חצאי המגף כבשו לא רק את המדפים, אלא גם את הרגליים שלנו, גם בימים של הסגר אפשר להשיג אותם באתרי האון ליין של הרשתות המובילות, סגר או לא סגר, אנחנו חייבות לשמח את הלב, וגם את הארון, והליכה ספורטיבית אפשר גם לזייף ולהחליף את נעלי הספורט בהליכה עם חצי מגף, עצה של סטייליסטית. המושג החדש וזה לא שיעור בגאוגרפיה על חצי האי באיטליה. תמצאו עשרות סוגי מגפונים הסתיו הזה, שיגלוש אחר כך לחורף , חצאי מגף בשלל גוונים ודגמים, מקטיפה ועד עור שחור, סוכות זה הזמן להנות מהלוק של החצי מגף . אנחנו רגל אחת כבר בתוך הסתיו, חצי חורף

מגפיים רחבים:  אם את אוהבת את המראה של חצי המגף הרחב יותר וזה גם נוח יותר, הן ישתלבו עם חצאית, ושמלה בגזרות צמודות יותר. , וגם עם גרבונים עבים במיוחד.

מגפון עם שרוכים // רנואר

יתאימו גם לשמלות וחצאיות בגזרה רחבה יותר.

טיפ: רוצה ליצור  מראה של גבוהה יותר? הקפידי לנעול מגפיים בצבע השמלה.

מגפונים על עקבים ישדרגו בקלות כל מראה. העונה הם מוגשים בצבעים מרעננים (ובשילוב מספר צבעים באותה נעל), עם אבזמים, כפתורים וניטים. פשוט מרענן כל בגד.

ברשת רנואר מצאנו חצי מגף עקב בצבעים חורפיים חדשים, שישלימו את הלוק, חצי מגף משובץ בצבעי שחור לבן מדליק במיוחד ועוד מבחר צבעים

גולף צילום אודי דגן

 

קסטרו // צילום: עמית שמש

 

סקופ // צלם: עמירם בן ישי

 

pull-and-bear // צילום: פול רובנס
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים