WhatsApp Image 2020-10-20 at 12.24.40

סול שוורץ, למדתי להרפות כשנפרץ לי האינסטגרם. חודש של שקט משפחתי הביאו אותי להצליח בגדול

תקופת מגפת הקורונה הביאה אותנו ללמוד דברים חדשים על מה שהיה שגרתי בהחלט אצל כולנו. סול שוורץ, מספרת על ימים בבית, להתלבש זה בשבילי קודם כל, ותמיד אבחר בגדים שמתאימים לי למצבי הרוח של אותו היום ויש לי הרבה שחור למקרה ששאלתם // ראיון

סול שוורץ, חרדית, נשואה, אם לשניים, מפעילה עמוד אינסטגרם אחריו עוקבים כ-75 אלף אנשים. פנינו אליה כדי לגלות מעט מצפונות האינסטוש החרדי והזוהר. אחרי שנפרץ לה האינסטגרם, למדה לשחרר ולהיות ממוקדת ומשפחתית יותר. ההצלחה כבר הגיע לבד.

“זו עבודה קשה”, היא מספרת, “אין שם קלות ראש בכלל. היום הרבה בנות עושות את מה שאני עושה, אבל אני הייתי הראשונה שידעה הצלחה והשקיעה. הרבה בנות שמצטלמות לקחו את זה לדוגמנות, אני לקחתי להורות, לאופנה. מהרגע הראשון הבנתי את העבודה ועשיתי אותה ברמה הכי גבוהה שיש. הלוקיישנים מיוחדים, הכל מושקע”.

"האינסטגרם מאוד השפיע על היומיום שלי. למדתי ליהנות מהחיים, ובגדול להעריך את מה שיש לי. בשורה התחתונה, זה טוב לראות את עצמי מהצד. זה מאוד מלמד אותי דברים. אני נמצאת באינסטגרם קרוב לשעה ביום". חשוב לי להעביר לצופים שלי שמחת חיים, קלילות, אמת ופשטות. כי זאת אני, בקיצור אותי  ואת משפחתי.

סול התלבשה ברשת האופנה רנואר והביאה לנו לוקים שאהבנו עם בעלה… הצצה לסרטון אופנתי במיוחד..

מה מהות העבודה האינסטגרמית שלך ?

אני מנהלת קמפיינים ללקוחות עיסקיים ופרטים ברשתות החברתיות מייצרת תוכן עבור עסקים ומתפעלת את הדפי תקשורת שלהם.

איך משתלבת הקריירה שלך עם בן זוגך?

הקריירה שלי בעבר הייתה ממש חלק מהבית ומהזוגיות בשנה האחרונה עשיתי הפרדה ואני משתפת את הבעל והילדים רק כשזה בא מהם. או חלק מקמפיינים שאנחנו עובדים עליהם ביחד.

האם בעלך מתחבר לעשייה ולאופנה שאת כל כך אוהבת?

בעלי פחות, הוא גבר טיפוסי שאוהב נוח, הכייף שלי זה שהוא מגיע מבית צרפתי ארופאי, הסטייל בדמו.

מה עושים בימים של סגר והכל סגור, איך ממשיכים את תפקיד האינטגרם והשיתופים?

כשהתחילה הקורונה הבנתי שזה יהיה יותר מאתגר, כי פחות מטיילים ואין יותר מדי סיבות לדפוק הופעה. אבל כמו כל דבר בחיים מתרגלים, הכייף שלי בסגר היה להתלבש ולהשתעשע עם לוקים יוצאי דופן. ממש בימים הראשונים של הסגר נפל לי חשבון האינסטגרם, הורדתי הילוך והתמקדתי בבית, במשפחה ובילדים. שחררתי את כל הלחץ להתקדם ולגדול בתחום. התמקדתי בבית שלי וזה עשה לי ממש טוב. .ההפסקה הזאת מהמדיה (כמעט חודש שלם בלי) לימדה אותי המון ונתנה לי חתיכת שיעור לחיים שהבית הכי חשוב לפני הכול וכשחזרתי חזרתי רגוע ומשום מה זה עובד לי אפילו יותר מבעבר

ימי סגר את קמה בבוקר ומתלבשת ? או נשארת בבגדי בית כאלה את יודעת?

אני מתלבשת כל יום בשבילי, בשביל בעלי וגם בשביל הילדים הם ממש אוהבים שאמא שלהם נראת יפה וזה ממש משפר את המצב רוח.

מה הגילטי פלז׳ר שלכם כזוג?

אנחנו מכורים לסדרות סרטים וכל מה שמדביק אותנו לספה רצוי עם הר ממתקים וכוס יין.

אופנה בשבילך היא?

אופנה בשבילי זה דרך לבטא את המצב רוח כשאני מבואסת הבגדים יהיו חיוורים ופחות חיוניים כשאני שמחה צבעוני וכייפי, כועסת שחור והרבה ממנו. אוהבת אדום חח כנ"ל גם לגבי הסגנון. אופנה בשבילי זה חלק מהיום כמו לאכול.

מה חייב להיות לך בארון בגדים?

בארון שלי אני חייבת שיהיה לי כמה שיותר פריטים שקל לשלוף וללבוש בלי להתאמץ אני מוצאת את עצמי מחליפה המון בגדים ואין לי כוח לגהץ.

ליד מי היית רוצה לשבת לקפה ?

הייתי שמחה לשבת לקפה עם סבא שלי זכרונו לברכה גם בחייו הוא כמעט ולא דיבר ועצוב לי שלא שמעתי את כל מה שיש לו לאמר.

טיפ לגולשים שלנו על רשתות חברתיות?

בטלו את העידכונים ככה תוכלו לוודא שכשאתם רוצים שקט הפלאפון לא יקרה לכם. מנסיון החלטה מעולה שלי.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים