Close,up,shot,of,female,hands,holding,a,small,gift

תנחשו: מה יותר כיף לתת מתנה או לקבל ?

לא היינו צריכים מחקרים כדי לדעת את התשובה אבל מי שיתעקש יגלה כי נעשו מחקרים ברחבי העולם, והתוצאות, נו, לא ממש הפתיעו אותנו. , קבלו מתנה.

מי נהנה יותר זה שקונה את המתנה או זה שמקבל אותה? בכתבה שפורסמה בגלובס קראתי על המחקר הבא שמקורו בשאלה, השאלה עמדה בגולת הכותרת של מחקר שנערך בהרוואד בבית ספר למנהל עסקים ובאוניברסיטת בריטיש בקולומביה.במחקר חקרו את האיזון בין האושר של נותן המתנה, לסיפוק של המקבל אותה.המחקר המוצלח אגב, התפרסם בכתב העת המדעי Science ועכשיו למחקר עצמו, המשתתפים קבלו בכל בוקר מעטפה שבתוכה חמישה או עשרים דולר, והוראה להשתתף בכסף הזה עד הערב, עבור עצמם או עבור אחרים. ועליהם היה לציין את מידת האושר שלהם. ולהלן התוצאות: אילו שהשקיעו את הכסף באחרים ספרו על רמת אושר גבוהה בהרבה מאלה שהשקיעו את הכסף על עצמם.

המחקר הבא יעשה לכם חשק לצאת לקניות, ולקנות מתנות לכל האהובים עליכם, לאלה שאתם רוצים לתת להם טפיחת הערכה, מתנות לילדים שלכם, או לילדים של המארחים שלכם. ולא יזיק להעניק לבוסית מתנת הערכה על השנה המאתגרת שהיא עוברת ובכל זאת המשכורת מגיעה מידי חודש. לכל אחד ואחת יש את המעגל הסובב אותם, ותמיד כדאי וחשוב להזכיר למקבל המתנה שאתם רציתם לשמח אותו.יצאנו לסקור את שוק המתנות העכשווי, וחזרנו עם מלאי של מתנות.

קבלו מתנה.

ילדים: 

בעולם בו המסכים שולטים הילדים עדיין נהנים מספרים, מרבית ההורים שאני מכירה מקפידים להקריא לילדים ספרים ולתת להם את האפשרות להכיר קלאסיקות בלתי נשכות, לקראת פורים, הוצאת ספר לכל עם הספר הידוע של לוין קיפניס מעשה באוזנהמן סיפור מעשה נפלא על פלאי הסבתא ואוזן המן

ספר ילדים  נוסף עם גימיק מדליק במיוחד, מכשפולה, כשתסיימו לספר לילדה את הסיפור היא תוכל לשלוף מהכריכה האחורית כובע מכשפה שיתאים לכל תחפושת, רעיון מהנה שמשלב קריאה והנאה.

482119

משחקי הרכבה –  משחקי הרכבה הם עולם בפני עצמו, מגוון רחב אני ממליצה לכם תמיד לחפש את המותגים המובילים שהם ערובה לאיכות ומחשבה. חברת שחק נא הביאו לנו את משחקי ההרכבה הבינלאומיים אנג'ינו , קונקס, וכמובן גרביטרקס העולמי אם נתייחס לקונקס מותג ערכות הרכבה שיעניקו אתגר, חשיבה ושעות של משחק ופיתוח הדימיון, קונספט ההרכבה בנוי משילוב של מוטות פלסטיק, מחברים, בלוקים גלגלי שיניים, ועוד חלקים, הם מחולקים לפי צבעים, לכל סוג חלק צבע משלו, וכך ניתן ליצור מגוון אדיר של דגמים מעניינים. הערכה מתאימה לגילאי תשע ומעלה.

האנג'ינו מאפשר להרכיב דגמים שונים, הכל באמצעות חוברת הוראות מפורטת באינטרנט ובאתר המידע של החברה, הערכות מחולקות לפי נושאים, רכבים, כלי תעופה, בנות ועוד בין הערכות תמצאו אביזרים מיוחדים, מנועים שמתחברים לדגם המורכב, לוח סולארי ועוד….

המלצה אגב, תרכיבו ממשחקי ההרכבה משלוח מנות לשכנה מיוחדת, לחברה שאתם חפצים ביקרה, משלוח מנות שנשאר ונשאר….

ורגע לפני שאנחנו עוברים למחלקות הבאות, נמליץ על משחק הקלפים באמת? משחק לכל המשפחה!!

משחק מהנה ומצחיק של שאלות מפתיעות מהחיים (שבדרך כלל לא יוצא לשאול) עם רשימת תשובות לבחירה ולניחוש בעזרת חייגן ייחודי. ממיס את הקרח ויוצר שיחות קלילות ומצחיקות על הדברים הקטנים והמעניינים בחיים. כל המשחקים שהומלצו כאן ניתן לרכוש ברשתות המובילות ובחנויות הספרים המובילות .

 

אנגינו מותג משחקי הרכבה טרקטור
אנגינו מותג משחקי הרכבה טרקטור

 

מתנות לסובבים אותך בעבודה ובשכונה:

מארז קערת עץ מנגו גדולה עם 2 מזלג וכף עץ מנגו. – הקערה מרשימה ומתאימה להגשת סלטים ותבשילים בשולחן אירוח וגם בארוחה משפחתית. אפשר גם להשתמש בה כבסיס למשלוחי מנות למלא את הקערה בפירות ולצרף בקבוק יין, משלוח מנות ומתנה אמיתית –  באתר המשביר און ליין.

מגש גבינות מזכוכית מעוצבת בדוגמת מוזאיק 21 ס"מ של חברת ARCOSTEEL – רשת המשביר

סט אפייה – סט אפייה צבעוני לכל חובבי המטבח, המחירים נוחים לכל כיס, מתאימה שמתאימה לרוח החג המתקרב, להשיג ברשת סולתם,

 

מתנה לכלה שלך, לחמותך לחברה טובה, ואפילו לעצמך:

קולקציית בשמי יוקרה של אסתי לאודר- מתנה שתעניק רגעים של אושר לכל נערה ואישה. הקולקצייה  הכוללת 8 ניחוחות בהשראת תחושת הפליאה, ההתרגשות והשמחה שמעניקים לנו הרגעים המרגשים ביותר בטבע – להשיג באתר האון ליין של אסתי לאודר.

 

London משיק קולקציית ניחוחות במהדורה מוגבלת (1)
London משיק קולקציית ניחוחות במהדורה מוגבלת (1)

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים