תכירו את צמח המליסה ואת צמח נבטי הליקופודיום

בית מרקחת שלם מצמחי מרפא בטבע

מותג ד"ר קי, הנו מותג מוביל בקרב אימהות וילדים, המציע מגוון סדרות של מוצרים המבוססים על עולם צמחי המרפא. המותג משיק מידי שנה תמציות מרכיבים טבעיים לכל שלבי החיים אשר פותחו בשיטת הכנה דינמית וייחודית, המאפשרת לשמור על איכויות הגבוהות של הצמח, במטרה להביא לריפוי עצמי. (מינימום צמח, מקסימום תועלת)

החברה מלווה נשים החל משלב ההיריון, הלידה, ההנקה והתפתחות התינוק ועד שלבים מתקדמים במחזור החיים שלנו כבני אדם. מוצרי ד"ר קיי מבוססים על תמציות המועשרות בצמחים עדינים, פרי פיתוחה של לינוי הופמן, הומאופתית ותומכת לידה ומיוצרים במפעל העומד בכל תקני האיכות על מנת להבטיח את טיב המוצרים ואיכותם. החברה הוקמה מתוך אמונה בדרך חיים טבעית ומתוך רצון לאפשר לכל המאמין בדרך זו, פתרון טבעי זמין ונוח לשימוש עצמי.

ליקציק. צילום דר קיי
ליקציק. צילום דר קיי

סיפורה של חברת ד"ר קיי התחיל כבר לפני 50 שנה, ממשפחה עם שורשים עמוקים בתורת צמחי המרפא המסורתית. נוסדה על ידי אופליה כנס, נטורופתית והומאופתית מוסמכת עם ניסיון של למעלה מ- 50 שנה של למידה, חקירה וטיפול ברחבי העולם ובתה, ממשיכת דרכה, לינוי הופמן, גם היא הומאופתית מוסמכת, דולה ומדריכת הנקה, המכשירה נשות מקצוע מתחום ההיריון והלידה לשילוב ההומאופתיה בתהליכי הלידה.

מעבדות ד"ר קיי עובדות עם תמציות צמחים רבות ומגוונת, ביניהן: קמומיל, סמבוק שחור, נטופית, לחך, פרחי הזעפרן, עלי אבפטוריון, זרעי אניס, שומר, זרעי קימל, תמציות רימונים, שן הארי ועוד.

לד"ר קיי ישנם תכשירים רבים ומגוונים המיועדים לקטנים וגדולים כאחד ומחלקת הייעוץ וההדרכה יכולה להבין איתכם יחד איזו תמצית מתאימה לכם. כל מוצרי החברה מגיעים ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים, כשרים בהשגחת בד"ץ מהדרין, הרב רובין, כמוצרי פרווה המבוססים על נוסחאות ייחודיות ומיוצרות במעבדה בשיטת ההכנה הדינמית והם מיוצרים במפעל העומד בכל הוראות משרד הבריאות.

מוצר חדש ומהפכני

מחקרים רפואיים מראים כי מערכת העיכול של הילד בתחילת חייו אינה מפותחת מספיק ולכן רגישה יותר. סביב גיל שבועיים יעידו האימהות שמתחילה לעיתים תופעה של אי נוחות, המלווה בתסכול מצד הילד, בכי לא רצוני, כיווצים בבטן ואפילו כאבי בטן – תקופה שזכורה כתקופה לא קלה של בכי ותסכול רב. במיוחד לצורך זה פיתחו במעבדות ד"ר קיי מוצר חדש ומהפכני– תכירו את הליקצ'יק לילה.

ליקצ'יק הוא המוצר האהוב והמוביל של חברת ד"ר קיי המקל על תופעת הגזים הכואבת, למעשה מסקר שערכה החברה עולה כי אחת מכל חמש אימהות בוחרת להשתמש בליקצ'יק עבור הילד שלה. מתוך צורך שעלה מהשטח חברת ד"ר קיי פיתחה מוצר חדש שמשלים את הפעולה של הליקצ'יק והוסיפה לנבטי הליקופודיום תמצית צמח נוספת מסוג מליסה ובכך יצרה את ליקצ'יק לילה המתאים יותר לשעות הלילה.

לי'צ'יק לילה. צילום דר קיי
לי'צ'יק לילה. צילום דר קיי

מליסה הוא צמח הידוע בתכונותיו המקלות על כאבי בטן, בעל יכולת לתת עזרה ראשונה למערכת העיכול ובנוסף תורם לתחושת נינוחות ושלווה ושיפור איכות השינה. יש המגדירים אותו כבית-מרקחת שלם בצמח אחד. בשילוב צמח נבטי הליקופודיום (לשימוש ביום ובלילה) שנמצא כמסייע להורדת תחושת נפיחות, גזים וקוליק ועוזר להחזיר את תחושת האיזון לגוף.

הוראות שימוש:

  • טיפה על אצבע נקייה ולמרוח על הלשון.
  • לתת באופן הזה 3 טיפות בכל פעם.
  • ניתן להשתמש במוצר באופן האמור עד 10 פעמים ביום, ובליקצ'יק לילה עד 8 פעמים בלילה.
  • במידת הצורך ניתן לחזור על המנה כל 15 דקות.
  • לשמירה על טיב המוצר יש להימנע ממגע ישיר של הטפטפת עם הפה או עם רוק.
  • תכולת המוצר- 30 מ"ל ועלותו – 65 ₪
  • ניתן להשיג את מוצרי הליקצ'יק יום ו/או לילה ב-600 נקודות מכירה ברחבי הארץ , לברור וייעוץ
    077-3310210 או בטלפון www.drk.co.il
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים