קרם יום של לוריאל פריז מיקרו פילר 79.90שחח מחיר השקה במקום 110שח צילום יחצ חול (3)

שווה בדיקה: אלה מוצרי האיפור והטיפוח שהכי כדאי לקנות עכשיו

המוצרים החדשים על המדף: קבלו את המסקרה ואייליינר של  IL MAKIAGE, השפתון, המייקאפ של בובי בראות והקרמים יום ולילה שיחדירו הרבה לחות לעור שלכן בימי החורף הקרים // טיפוח

אנחנו מוצאות שברגעים האלה הכי נכון ומשתלם, לפחות מנטלית, להתמקד בדברים שאנחנו יודעות שבאמת יש לנו בהם צורך (וגם זה, כמובן, מונח מאוד יחסי), אז אספנו כאן את הפייבוריטים שלנו מעולם האיפור והטיפוח, אלה שאנחנו תמיד חוזרות אליהם, או שגילינו רק לאחרונה וכבר ברור שהגיעו למדף כדי להישאר.

מייק-אפ  החדש של בובי בראון, בעל היכולות הטיפוחיות Intensive Serum Foundation SPF40 הגרסה המשודרגת למייק- אפ האייקוני של המותג:

ספוג במרכיבים מטפחים, מחוזק בכמות גדולה פי 10 של פטריות קורדיספס הממריצות את העור ומגיע בפורמולה עוצמתית ומשופרת המותירה את העוד בתחושת אנרגטית ועם זוהר הניכר לעין, באופן מידי ובשימוש מתמשך.

בהשראת היתרונות לעור ולבריאות של רפואת הצמחים המסורתית, פטריות קורדיספס, נאספות בעדינות ומעובדות בקפידה בטכנולוגיית פורמולציה חדשנית המבטיחה אפקטיביות מיטבית של המרכיבים והענקת אנרגיה מחודשת ויוצאת דופן לעור. ביחד עם עוד 25 מרכיבים נוספים לטיפוח העור , הפורמולה המרווה גדושה בנוגדי חמצון, והיא מספקת לחות עמוקה ומסוגלת להחיות את העור עם זוהר מחודש במקביל להגנה מפני  מזיקים סביבתיים. התוצאה היא עור צח, חלק ומרופד יותר בכל שימוש.

הפורמולה עשירה מצד אחד וקלילה מצד שני, בעלת כיסוי משופר ועמידות ממושכת ל-12 שעות ללא שינוי גוון. היא מסווה פגמים בכיסוי טבעי לחלוטין תוך שהיא חושפת זוהר ללא דופי שנשאר איתך לכל היום.

מייק אפ בובי בראון
מייק אפ בובי בראון

 

 סמשבוקס Halo Plumping Dew פריימר קטיפתי ועשיר בחומצה היאלורונית וניאצינמיד -להגברת הלחות בעור

קרם  רווי בלחות המתפיח את העור בחומצה היאלורונית וניאצינמיד ומספק לו לחות ל-24 שעות עם מייק-אפ או בלעדיו. מכיל פריימר המאפשר לבישה נוחה לאורך זמן כך שאת יכולה להשתמש בו בנדיבות ולהתענג על הזוהר הרך של עורך.

יתרונות : מתפיח את העור בלחות (מיד ולמשך 24 שעות) | מכיל ניאצינמיד וחומצה היאלורונית  | לחות משיית ולא שמנונית בכל טיפה של נוזל קליל. | מכיל פנינים המעניקות הבהרה אופטית המאירה את העור מידית בבוהק אפרסקי עדין. | ניתן לשימוש לבדו או עם מייקאפ כדי לשפר את מראה עורך וליצור זוהר לזמן ארוך יותר. | מרקם קטיפתי ורך המתאים לכל גוני העור. טבעוני, מיוצר ללא ניסויים בבעלי חיים ונבדק על-ידי רופאי עור.

Halo Plumping Due סמאשבוקס (1)
Halo Plumping Due סמאשבוקס (1)

 

 IL MAKIAGE משיק מסקרה ואייליינר חדשים

מסקרה BLACK CARD- מרימה, מעגלת ומאריכה, מסקרה BLACK SWAN בעלת מברשת סיליקון מקצועית בעלת סיבים דקים וצפופים באורכים שונים, אשר מאפשרים הפרדה והגדרה מושלמת של כל ריס וריס. צורתה הייחודית והמעט מעוגלת, מתאימה בדיוק למבנה העין ומאפשרת עבודה קלה ונוחה. הסיבים הארוכים מעגלים, מרימים ומאריכים את הריסים העליונים, בעוד שהסיבים הקצרים מאפשרים הדגשה של הריסים בצידי העין והריסים התחתונים, לקבלת אפקט מניפה מרשים.

Eb98afdf 00dd 4634 Ad2b 8fad57e51b3b

 

 IL MAKIAGE משיק מסקרה ואייליינר חדשים | אייליינר טוש בעל פיגמנט עשיר בצבע, למריחה נוחה ומדוייקת בזכות מברשת מובנית מחודדת וגמישה. פורמולה ייחודית על בסיס מים בגימור מט קטיפתי המתייבשת בקלות ואינה דוהה. עמיד ל-14 שעות, גם במים. אידיאלי ליצירת קווים מדויקים וצמודים לקו הריסים, עם ריכוז צבע אינטנסיבי בכל מריחה.
טיפ: אחסון האייליינר כשקצהו מופנה מטה יאריך את חייו.

Dfdb2c39 6912 4ac9 Afe8 Caa345de1c88

 

L'ORÉAL PARIS מרחיב את סדרת האנטי-אייג'ינג רויטליפט פילר 

לוריאל פריז – מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, מרחיב את סדרת האנטי-אייג'ינג רויטליפט פילר ומשיק: קרם יום וקרם לילה בסדרת הטיפוח המיתולוגית רויטליפט פילר, שפותח בהשראת *טיפולי הזרקות! הקרמים מועשרים ברכיב חדש: חומצה היאלורונית מסוג MICRO – FILLER הממלא קמטים ומשיב נפח לעור הפנים.

החזירי לעצמך את גמישות העור עם פורמולה חדשה שפותחה בהשראת הזרקות עם רכיב MICRO – FILLER, הדור החדש של החומצה ההיאלורונית. מהו רכיב המיקרו-פילר? המולקולות קטנות פי 50 מחומצה מאקרו-היאלורונית, לקבלת השפעה אינטנסיבית יותר. הרכיב מסייע למלא את מראה הקמטים ולמלא את עורך בלחות מבפנים.

קרם יום של לוריאל פריז מיקרו פילר 79.90שחח מחיר השקה במקום 110שח צילום יחצ חול (2)
קרם יום של לוריאל פריז מיקרו פילר

 

ג'ייד גאה להציג SEEDOLOGY

בדיוק כמו שגופך זקוק למזון בריא ומגוון, כך גם לעורך נדרשים מגוון אבות מזון כדי לתפקד ולהראות במיטבו.  הסופרפוד- מזונות העל, הם מזונות בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, המספקים לעור שלל נוגדי חמצון, ויטמינים, חומצות שומן חיוני ומרכיבי הזנה חשובים כדי להעשיר ולחזק את העור.

הפיתוחים האחרונים בעולם הקוסמטיקה מקבלים השראה מעולם הצומח, עם דגש על שפע הויטמינים והמינרלים שנמצאים במזונות העל, השילוב שלהם בשגרת הטיפוח מציע גישת WELL-BEING הוליסטית המשלבת טיפול בעור מבפנים ומבחוץ  תוך הבטחת חוויית טיפוח מענגת במיוחד. מותג הביוטי ג'ייד גאה להציג את SEEDOLOGY סדרת טיפוח עשירה בתמציות סופרפוד, בשילוב רכיבים מזינים ויטמינים ומינרלים ומכילה 92% מרכיבים ממקור טבעי. זריקת אנרגיה לעור בריא ומלא חיים. הסידרה כוללת קרם יום אנטי-אייג'ינג, בוסטר וקרם עיניים.

Ga De Seedology קרם יום קרם עיניים ובוסטר 149 179 שח צילום יחצ ,jpg
Ga De Seedology קרם יום קרם עיניים ובוסטר 149 179 שח צילום יחצ ,jpg

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים