פנינים, צילום הילה אלקיים

שביל הזהב: כך תתאימי בין תכשיטים לאיפור

מי הם חברייך הטובים, התכשיטים או מוצרי האיפור? את לא חייבת לבחור. שילוב נכון בין השניים ייצור אמירה של ממש. מצד שני, עם התאמה או מינון לא נכונים, את עלולה בקלות להיחשד בחוסר טעם וליפול למראה 'המתלהבת-מוגזמת'. איך לאזן ומהו החיבור המנצח? ירין שחף עם כללים ששווה לאמץ.

התאמה בין תכשיטים לאיפור היא דרך מצוינת לשדרוג המראה. אבל, לא תמיד קל למצוא השראה: בחירה בגוון של צבע אחד ויחיד עלולה לשעמם. מצד שני, גוונים מנוגדים עלולים ליצור קונטרסט מוגזם וחוסר הרמוניה. מצד שלישי, קל להסתנוור מהמלכודת הנוצצת ולהעמיס עוד ועוד. כדי להגיע למראה מאוזן יש לשנן את כלל מס' 1 במשניות היופי: נקודת מיקוד יש רק אחת! כל השאר נתון לטעם. ככל שהתכשיט דומיננטי, יש להפחית את כמות האיפור. אותו דבר להפך: כשהאיפור דרמטי ונוכח, יש 'להרגיע' עם התכשיטים.

יהלומים וזרקונים, צילום בן לאון
יהלומים וזרקונים | צילום: בן לאון

הולמים אותך יהלומים?

הדגישי אותם באמצעות איפור מחזיר אור, כמו מייק אפ מבריק, ברונזר או שימר. ירין שחף: "עטפי את הריסים בהרבה מסקרה. מתני את הדרמה עם צלליות בגוון טבעי וליפסטיק בגוון רך. לסיום, הבריקי את השפתיים עם גלוס כדי שיחזיר אור ויתכתב עם ניצוצות היהלומים".

תכשיטי זהב

אוהבת זהב? הכי כדאי להניח ברונזר למראה בריא-שזוף וליפסטיק בגוון חם. הזהב משתלב נפלא עם צמד הגוונים: שחור ולבן. ירין שחף: "הפכי את העיניים לדרמטיות בעזרת שילוב של עיפרון לבן על קו הריסים התחתון, ופס אייליינר מעל קו הריסים העליון. סומק בגוון כתום חלודה יקשר בין הגוונים הדרמטיים -לעור פניך."

תכשיטי כסף ,. צילום בן לאון (2)
תכשיטי כסף | צילום: בן לאון

תכשיט כסף

הרשי לעצמך להיסחף, הכסף נחשב ניטרלי, כל גוון משתקף בו והוא ומתאים לכל לוק. לכן, אפשר להשתולל עם איפור כבד או לחילופין איפור מעודן – הבחירה בידייך. ירין שחף: "כדי להאדיר את המתכת האצילית התאפרי בגוון מונוכרומטי (מדובר על גוון אחד בלבד לכל הפנים: צלליות סומק ושפתון – כולם בצבע אחיד). המגמה מתאימה במיוחד לימים החמים ומעניקה מראה מהודר ונוכח."

פנינים

בשבילך רק פנינים? המשיכי את המגמה הקלאסית-ייצוגית עם צלליות פסטל בגוונים רכים ושפתון בגוון ניוד. איפור במרקם סאטן- מט, יהלום את טקסטורת הפנינה.

ענק לצוואר

כשאת עונדת ענק, מדובר באמירה אופנתית. גודלו ונוכחותו מחייבים איפור מתון, שנגזר מהגוונים הטבעיים של הפנים. לכהות עור יתאימו גווני איפור חומים-אדמדמים, ואילו בהירות העור יסתפקו בגווני ניוד טבעיים. ירין שחף: "האזור היחיד בפנים, שחובה להדגיש הוא קו הריסים. מתיחת קו אליינר שחור ועבה תשמש כמו וילון עוצמתי לשחקנית הראשית, שמונחת על הצוואר".

 ירין שחף | צילום: יח"צ
ירין שחף | צילום: יח"צ

 

לאתר https://www.yarin-shahaf.co.il/

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים