32957_1h_יחצ

רשת כלי הבית המובילה בישראל 'נעמן' הגיעה למלחה

• הושק סניף חדש ומרווח בקניון עזריאלי ירושלים • לרגל הפתיחה מבצע 1+1 על כל החנות • כמיטב המסורת של חנויות הקולקציה של רשת כלי הבית המובילה בישראל, 'נעמן', הושקה חנות חדשה ומרווחת בקניון עזריאלי, מלחה, בירושלים. החנות משתרעת על פני כ-100 מ"ר ובה מגוון מחלקות רחבות ידיים של בישול ואפיה, אירוח והגשה, אביזרי מטבח, אחסון וארגון ועוד.

בחנות החדשה ניתן למצוא סירים ומחבתות ממגוון מותגי יוקרה בלעדיים של 'נעמן', כלי אפייה, מבחר עשיר של סטי סכו"ם יוקרתיים, כמו גם מגוון רחב של כלי אירוח והגשה מהודרים, שעשויים לשמש כהשראה לרעיונות למתנות בכל רמות התקציב המתאימות לכל מי שלבכם חפץ: לחתן ולכלה, לגננת או למורה, לנדוניה לזוג הצעיר ובעצם למי לא?!

רשת 'נעמן' נוסדה לפני כ-80 שנה כמפעל לייצור לבנים עבור בניית היישוב היהודי בארץ ישראל. לאחר כמה שנים היא התפתחה והפכה ל'נעמן פורצלן' – המפעל היחיד לייצור מערכות אוכל וכלי בית מפורצלן. כיום, היא החברה המובילה והגדולה בישראל בתחום יבוא כלי הבית, מטבח ומתנות.

במרוצת שנותיה הקפידה החברה לחדש, להמציא, ליצור ולהוביל את תחום כלי הבית והמטבח, וממשיכה בכך גם היום כשהיא מפתחת מוצרים חדשניים ומשלבת את המגמות בעולם המשפיעות על עולם הבישול ועיצוב הבית, בישראל.

מוצרי 'נעמן' מעוצבים על ידי מחלקת העיצוב והפיתוח של החברה, כאן בישראל. לצד זה, מייבאת הרשת מוצרים מחברות מובילות בעולם ומשווקת אותם בלמעלה מ-70 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ.

לרגל הפתיחה ציבור הלקוחות ייהנה בלעדית בחנות החדשה מהטבת ענק של  1 + 1 חינם שתינתן על כל מוצרי החנות. סניף מלחה של 'נעמן' מצטרף אל החנויות הנוספות של הרשת בירושלים: קניון רמות, סנטר 1, קניון תלפיות ושד' משה דיין 106.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים