EE9267_FR_eCom

צועדים עם אדידס לאורח חיים בריא

מקפידים על ריצה? ספורט? מכון כושר? תקפידו גם על לבוש והנעלה מתאימים לפעילות גופנית וספורטיבית.

רשת המשביר לצרכן רצה איתכם כל הדרך אל הכושר. אחד מהכללים של הרמב"ם לאורח חיים בריא הוא הקפדה על פעילות גופנית "לעולם יקפיד אדם על התעמלות כל אבריו. המשובח שבמיני ההתעמלות הוא שיתעמל עד שיגיעת הגוף תעורר גם את הנפש. כי שמחת הנפש והתעוררותה תבריא הגוף ורבים סרו מחלותיהם בסיבת שמחת הנפש בלבדה."

 פעילות גופנית נכונה וחכמה במינון הנכון משפרת את אורח החיים שלנו, הרמב"ם היה מתנגד נחרץ לאכילה מוגזמת ולמאכלים מזיקים ומשמינים, אך הוא אמר פעמים רבות שפעילות גופנית נכונה היא הדרך הטובה ביותר לסתור את השפעות התזונה השלילית ולהגיע לאורח חיים מאוזן. 

ואכן בשנים האחרונות נרשמת מגמת עליה בכל הנוגע לפעילות גופנית במגזר החרדי, פריחת מכוני כושר נפרדים לנשים ולגברים בכל הערים החרדיות, קופות החולים נענו לאתגר והן מציעות השתתפות בדמי המינוי החודשיים למכוני כושר בערים החרדיות מתוך תקווה ורצון לאפשר לכל מי שרוצה לעסוק בכושר ולאפשר כניסה קבועה למכון כושר.

רגע לפני החגים זה הזמן להטמיע אורח חיים בריא ברשת המשביר תוכלו למצוא את כל בגדי הספורט וההנעלה המובילים בארץ ובעולם כמו אדידס, ריבוק, ניו באלנס, סקוני, פומה, אנדר ארמור ועוד…

מומחי מותג הספורט אדידס בטיפים לבחירת נעליים המתאימות עבורכם
1. בדקו את גובה קשת כף הרגל על הרצפה.

2. בחנו את צורת הרגל – במקרה בו הרגליים מקבילות, יש סבירות לתנועת ריצה ניטרלית. במידה והרגליים נצמדות באזור הברך (צורת X), המצב עשוי לרמז על קריסה פנימית של כל הרגל, וכף הרגל בעקבותיה. במידה והגפיים מתרחקות זו מזו (צורת O), יש סבירות לריצה על חלקן החיצוני של כף הרגל (סופינציה).

3. הראו למוכר את סוליית הנעל הישנה שלכם סוליה השחוקה באופן שווה תעיד על צורת ריצה ניטרלית. שחיקה פנימית בסוליה תעיד על קריסה פנימה של הרגל. שחיקה מוגברת בצידה החיצוני של הנעל, תעיד על קריסה חיצונית של הרגל .

נצלו את מבצעי חורף הספורטיביים במיוחד ותתחילו לצעוד לאורח חיים בריא.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים