מעצבת האופנה קארין עם קולקציית חג

קארין אשד – העיצוב מדבר בעד עצמו

קולקציה צבעונית ומרגשת לחגי תשרי מבית המעצבת קארין אשד – פתיחה טובה לשנה טובה

יש שמות שמדברים בעד עצמם.

כשאומרים קארין אשד אומרים צבעוניות וטעם טוב.

הדבר הראשון שכובש את העין ואת הלב כשאת נכנסת לסטודיו של קארין, הן הגזרות המדהימות שהיא מעצבת, בצבעים והדפסים שמחמיאים לכל אישה. את רואה התפרצות אנרגיה שכולה שמחה וחיוניות, ואת רוצה ללבוש אותה ולהידבק בה.

קארין אשד, נעים להכיר, היא מעצבת אופנה מהמובילות בתחום בישראל, שהמותג על שמה כובש את הנשים שמבינות באופנה איכותית וטרנדית.

קארין עצמה היא אישה יפה ומרשימה, עדכנית ומטופחת, שמקבלת את פניי בסטודיו שלה בלוק טרנדי אופנתי, שאיך לא, כמובן היא עיצבה בכישרון-על.

התפרים של סיפור חייה של קארין שזורים בחזרה בתשובה. "גרתי בארה"ב ורצף של גלויי השגחה עליונה הכריחו אותי לעצור ממירוץ החיים ולהבין שיש בורא לעולם שמנהיג אותנו ואני רוצה להיות קרובה אליו. המשפחה שלי שומרת כיום מסורת ומצוות בעקבות התהליך שעברתי".

בפן המקצועי היא תפרה לעצמה קריירה עוד מגיל צעיר. מאז שקארין הייתה ילדה, האופנה היא חלק בלתי נפרד ממנה. תמיד היה לה טעם טוב ולוק משכנע שכולם התפעלו ממנו והחמיאו לה. היה ברור שהיא תהפוך את הכישרון למקצוע. כשקארין הגיעה ללמוד במכללת מרים היא הגיעה כבר עם קולקציה מוכנה.

"בורא עולם העניק לי מתנה אלוקית". אין לה הסבר אחר לתופעה. "כשאני רואה אישה, אני כבר יודעת איזו שמלה אעצב לה, איך תהיה  הגזרה שלה ואיך היא תראה על הלקוחה שלי".

תקשיבו לטעם הטוב של קארין. הוא מוכיח את עצמו. היא החליטה שחייבים לצאת מאופנת השכבות, ולבנות קולקציה של פיס אחד. קולקציה צנועה שבה אישה לא צריכה 'לגייר' שמלה לא צנועה, ללבוש מתחת חולצת בסיס ואפילו חצאית הולמת ורק על השכבות הפנימיות ללבוש את מה שהיא אוהבת. מגיע גם לנשים שומרות מצוות להתלבש בנוחות ובעדכניות.

לאחר מספר שנים עם שותפה, קארין יצאה לדרך כעצמאית.

תיכנסו לסטודיו ותשחררו קריאות התפעלות: וואו, איזו קולקציה מדהימה, הדפסים צבעוניים וססגוניים לצד גזרות אופנתיות וטרנדיות. לא מפתיע שקארין צעדה על במות האופנה המובילות, כולל בתצוגת אופנה בדובאי, שם הפכה לשיח. כלי תקשורת מובילים ראיינו אותה על גלי החדשות ובמגזינים מובילים.

קארין המקצועית צועדת קדימה: "אני מקפידה להתאים לכל אישה גזרות שיחמיאו לה, כדי שתרגיש טוב עם עצמה.

"אני אוהבת לבחור ולהתעסק באלמנט אחד בכל פריט, שירים אותו. לכן כל שמלה או בגד שיוצאים מכאן, הם פרי אומנות. הכל איכותי ומוקפד, מקצועי ומיוחד".

קארין יודעת להתאים את הבגד המתאים לכל מבנה גוף ולשם כך היא מקפידה לקחת מידות אישיות לכל לקוחה.

הסטייל האגדי שלה נשפך מכל כיוון. קארין מצביעה על נשות מפתח מהחברה הישראל מכל המגזרים אותן הלבישה במהלך השנים. מפנינה רוזנבלום ועד רוית אסף , עדן הראל…

בקולקציה של קארין אפשר למצוא מגוון מידות מסול ועד אקסטרה לארג', בגדים נמתחים ונוחים. "ואני לא חוזרת על עצמי בעיצוב", קארין מדגישה. "כל אחת לובשת את הבגד המתאים בה. אלוקים בחר בי להיות מעצבת והשנה גם התחלתי להתעסק בפאות. שחררתי ספויילר ועוד תשמעו על זה…"

מה החלום שלך לקראת השנה החדשה?

"החלום שלי לצמוח ולגדול, להעצים כוחות ותובנות ולהצליח לגעת בכל אישה באופן אישי, ולגרום לה להרגיש טוב עם עצמה ועם הנתונים שלה. וברמה האישית, אני מאחלת לעצמי לזכות להקים בית נאמן בישראל השנה הזאת". 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים