סוס מנצח שחק נא צילום יחצ (1)

חדש-נא: ראש השנה למשחקים

ראש השנה ותקופת החגים מתקרבים אלינו בצעדי ענק. התכונה מורגשת באוויר, הרוחות מספרות שהנה זה כבר כאן. סליחות ותקיעות שופר מביאים אותנו אל ימי החגים. חכם עיניו בראשו, מתכונן לחג מבעוד מועד ולא מחכה ללחץ של הרגע האחרון. קניות שכבר אפשר לערוך כמו בגדים, נעליים, מתנות וכד' – זה בדיוק הזמן. ועוד דבר לא לשכוח… משחקים לילדים- זוהי מתנה שתשמח את הלבבות ותעניק שעות של תעסוקה וחוויה משפחתית.

'שחק נא' חברת ייבוא המשחקים המובילה בישראל המייבאת את מיטב המותגים העולמיים המובילים משיקה אל המדף משחקים חדשים שיעשו לכם את החג.

שורת המחץ ג׳וניור (sequence)- משחק לקטנים וגדולים מגיל 5 , מיועד ל 2-4 משתתפים. משחק שכולו כיף, משלב אסטרטגיה ותכנון מהלכים ליצירת רצף של ארבעה אסימוני משחק מאותו הצבע בשורה אחת. 

סוס מנצח– משחק חדש ומקורי שפותח על ידי גלי שמעוני וצבי שלם (הממציאים של משחק הקלפים סוויש), משחק אסטרטגיה ל2-3 משתתפים. המשחק מבוסס על צעדי פרש ומפתח יכולות של תכנון מהלכים ותפיסה מרחבית.

אלו לצד המשחקים האיכותיים והמוכרים משכבר כמו:

GRAVITRAX משחק הרכבה שמכיל בתוכו גם אתגרי חשיבה, מספק שעות של הנאה בהרכבה, וגם ניתן לרכוש בנפרד תוספות שוות ומעניינות, כך שהמשחק הופך לאתגר אמיתי. עם מערכת המסלולים האינטראקטיבית של המשחק ניתן לבנות ולעצב מסלולי גולות. מגוון של אריחים ואלמנטים, נותנים אפשרויות רבות של הרכבת מסלולים ברמות שונות, המשחק הזה יפתח בפני הילדים שלכם עולם חדש של הרכבות מסוג שטרם חוו.

ועכשיו, ערכת הבסיס של GRAVITRAX  גם באריזה מוקטנת

קונקס– משחק הרכבה הכולל בעיקר מוטות ומחברים העשויים מפלסטיק בשלל צבעיםמיועד לגילאי 7 ומעלה. ניתן להרכיב החל מדמויות שעשועים ורכבות הרים. שעשועים ורכבות הרים. 

ניתן להשיג את המשחקים של חברת שחק נא ברשתות המובילות, בסניפים ובאתרי האונליין.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים