kinneret-6132473_1280

ציפורי בכנרת –בואו להתפלל בבירת הגליל התחתון

מזג האוויר סגרירי, גם הלב לא קל. דווקא בתקופה זו של מלחמה בואו למלון 'ציפורי בכינרת' שבטבריה, אתנחתא של תפילה ומנוחה בלב העיר שמציעה קברי צדיקים רבים

במרכזה של טבריה, במקום נגיש ונוח, הוקם מלון קסום – 'ציפורי בכנרת' המזמין אתכם להגיע אליו בימים אלה.

המיקום האסטרטגי של 'ציפורי בכנרת', במרכז טבריה, באזור הקריה החרדית,  הוא מפתן יציאה מעולה למגוון קברי צדיקים באזור. המלון נמצא במרחק הליכה מקבר הרמב"ם. בסמוך אליו תוכלו להעתיר על קבריהם של רבן יוחנן בן זכאי ותלמידיו, להעפיל על ההר לקבר רבי עקיבא, רבי חיא ובניו, וכמובן במרחק נסיעה קצר להגיע לקבר רבי מאיר בעל הנס. ולקברות צדיקים נוספים רבים הפזורים בטבריה ובסביבה.

התחנה של האתנחתא תהיה ב'ציפורי בכנרת'.

השירות המושלם, הפינוקים והאוכל המדהים של 'ציפורי בכפר' בחפץ חיים ו'ציפורי בכנרת' בטבריה בראשות היזם החרדי אלי ציפורי – הפכו מזמן למושג ידוע בענף התיירות למהדרין. ציפורי הציב סטנדרטים גבוהים במלונותיו וחשוב לו להגיש לנופש החרדי נופש איכותי ומושלם. "מלון חרדי מלכתחילה", כפי שהוא מגדיר אותו.

'ציפורי בכנרת' מציע לאורחיו מגוון סוויטות וחדרים מושקעים ומהודרים לזוגות ולמשפחות. כל חדרי המלון עברו שיפוץ ושדרוג משמעותי בהשקעה כספית אדירה ועוצבו מחדש בסגנון מודרני ואלגנטי, להנאה מושלמת.

יחד עם הרמה המלונאית הגבוהה הכוללת פריטי אבזור ונוחות, החדרים עברו התאמה לצרכי הנופש החרדי. בכל חדר תמצאו כיור נטילת ידיים, שעוני שבת ועוד.

כך זוכה המשפחה שומרת המצוות לאיכות ורמה מלונאית בסטנדרטים הגבוהים ביותר לצד הכשרות המהודרת ביותר של בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

במלון הושקע בית כנסת מפואר, שלצידו ספריה תורנית עשירה מפוארת שלא קיימת בשום מקום אחר. בלובי הוקמה ספרייה חרדית גדולה ונרחבת הכוללת מאות רבות של ספרי קריאה משובחים לכל הגלאים, ספריה מגוונת שאינה מביישת את מיטב הספריות החרדיות הגדולות.

ב'ציפורי בכנרת' מתחם ספא ייחודי הכולל: בריכה, ג'קוזי, סאונה, חדרי טיפולים, מיטות שיזוף ונדנדות מול נופי הכנרת והגולן, להרגשת רוגע ושלווה.

צוות המלון המקצועי אמון על שירות ואדיבות יוצאי דופן לרווחתו של כל אורח. החל מהשירות והיחס החם הניתן בדלפק הקבלה, עבור דרך שירות החדרים הקשוב למלא את צרכיו של כל אורח וכלה בצוות המטבח והמלצרים האדיב והמסור באופן יוצא דופן, כאשר כולם עושים הכל להנעים לאורחים את השהות.

'ציפורי בכנרת', רחוב אוהל יעקב 4,  טבריה. להזמנות חייגו:  04-6790070 [email protected]

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים