srig-nshim-bb-lb-346514-1

גולף זה שם המשחק.

אילו פריטים תשלבי עם הגולפים שמונחים אצלך בארון? מהו הפריט שיקפיץ לך את הלוק ואיך נכון לקפל אותו?

בואו נדבר רגע על התופעה האופנתית הזו שנקראת גולף. לפני שהיא אופנתית היא פשוט יעילה באופן הכי פשוט ומגנה עלינו הרמטית מפני הקור. ועכשיו לחלק האופנתי שבה- היא מדהימה ושובה את ליבי כל חורף מחדש!

הגולף בעצם מהווה עבורנו תחליף מצוין לחולצת בייסיק חורפית ומוסיף נופח אופנתי לטוטאל לוק. דגמי הבייסיק קיימים בגוונים רבים ואפשר לומר אפילו כמעט אינסופיים. אלו המדוגמים ואלו שנשארים עם הצבע החלק כולם הם צו האופנה המתחדש מדי שנה עם עונת החורף.

שילובים

אפשר לשלב אותו עם כל חצאית ג'ינס, חצאית איי או בכלל פליסה. מעל גולף בייסיק אפשר להניח צעיף באלגנטיות, לשלב סריג כפתורים קשור על הכתפיים למראה נונשלנט וכשקר אל תהססי ללבוש אותו. לפגישת עבודה שלבי את הגולף עם בלייזר מחויט. למראה לא מתאמץ או כשאת ממש ממהרת בבוקר שימי גולף בייסיק, חצאית בצבע ניטרלי, תזרקי עלייך ג'קט וצאי לעבודה. את אולי תופתעי מהמחמאות שתקבלי, אבל ככה זה כשלא מתאמצים יתר על המידה.

סריגי גולף מעוצבים גם הם חלק מהפרשה הפאשניסטית הזו. בעיצובי אוברסייז או בעיצובים מוקפדים, בטקסטורה חלקה או דווקא מתחכמת ויש גם כאלה שמציעים הדפסים מסקרנים. כך או כך, קבלי טיפ למראה מושלם- הקפידי לשלב עגיל עם נוכחות שיקפיץ את המראה.

איך לקפל את הגולף?

רובנו מורגלות במנהג שאומר לקפל את הגולף כלפי חוץ. האופציה הזו אכן אפשרית, אבל קחו איתכם גם את האופצייה לקפל אותו כלפי פנים. נשמע פשוט, אבל האמת שרובנו אף פעם לא ניסינו לעשות את זה אחרת. תנסו ותראו את ההבדל. הקיפול פנימה ישווה מראה קלאסי, נקי ויוקרתי יותר.

קרדיט תמונת שער: יח"צ חו"ל למשביר.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים