Close,Up,Woman's,Face,With,Cream,Applied,To,Cheekbones,And

פשוט טיפוח // כל מה שחדש על מדף הטיפוח

פריימר מאט מושלם, קרם עיניים גאוני, קרם טיפוח לטיפול בפצעונים תוך 3 ימים בלבד ועוד כמה מוצרי טיפוח השווים של הרגע

לא מעט מוצרי טיפוח ואיפור חדשים ומסקרנים הושקו לאחרונה, אז ניסינו, בדקנו, התבלבלנו, התמכרנו – וחזרנו כדי לדווח על המצטיינים:

MAC משיקים פריימר חדש בסדרת Studio Fix

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מרחיב את סדרת Studio Fix המנצחת, ומשיק את הפרטנר המושלם למייק-אפ הנמכר ביותר של המותג:Studio Fix Mattifine Primer פריימר חדש למראה מאט מהבסיס, בעל אפקט לכל היום: מפחית נראות נקבוביות, מנטרל שומן וברק עד ל- 12 שעות, משפר עמידות ונראות של המייק-אפ עד 12 שעות ומבטיח שיפור בנראות מרקם העור עד 6 שעות! פורמולה מהפכנית המשתנה מג'ל לפודרה, קלת-משקל עם גימור קטיפתי ונעים.

 

מותג הקוסמטיקה היוקרתי אסתי לאודר משיק גרסה חדשה ופורצת דרך של קרם עיניים ממשפחת Advanced Night Repair

קרם עיניים, ראשון מסוגו בעולם, לתיקון עוצמתי ומהיר והפחתת הסימנים הברורים של הזדקנות העיניים. עבודה אינסופית מול מסך המחשב בשעות לילה מאוחרות, שיחות ועידה אחרי שעות העבודה המקובלות, למידה מרתונית ופחות מדי שעות שינה מטילים עומס מוגזם על העיניים. שרירי הפנים הם קבוצת השרירים היחידה בגוף המחוברת ישירות לעור. שרירים אלו אחראים ליצירת הבעות פנים דינמיות, לרבות תנועות זעירות וחוזרות של העיניים, כמו מצמוץ, המשפיעות על תאי העור. חטיבת המחקר של אסתי לאודר חושפת כעת ממצאים חדשים המעידים כי תנועות חוזרות ונשנות כמו המצמוץ, הנובע משעות ערות ארוכות, עלולות להשפיע ישירות על הקולגן, להפחית את רמתו בעור ולהאיץ את סימני ההזדקנות סביב העיניים. תוסיפו לזה שהעור סביב העיניים דק ב-40% מעור הפנים והוא אחד האזורים הראשונים שבו ניכרים סימני הזדקנות. לכן חשוב במיוחד לתמוך בהתחדשות הלילה הטבעית של אזור העיניים ובייצור הקולגן הטבעי.

קליניק אורז את השיטה שלו לעור נקי מפצעונים במארז היכרות מיוחד הכולל 3 מוצרים מנצחים לטיפול בפגמי עור. ההבטחה – תוצאות נראות לעין כבר בתוך 3 ימים

המארז כולל 3 מוצרים מסדרת אנטי בלמיש לטיפול בפצעונים: סבון, מי הסרה ותחליב לחות. עור עם פצעונים הוא עור מגורה. זה מתחיל בדר"כ בהצטברות של תאי עור מתים ועודפי שומן הסותמים את הנקבוביות וחוסמים את אספקת החמצן אליהם. כל נקבובית כזו היא כר ליצירת גורמי פצעונים. ככל שהנקבובית סתומה לאורך זמן, כך גורמים אלו מתרבים והתוצאה היא עוד ועוד פצעונים.

השיטה של קליניק לעור נקי מפצעונים, סדרת Anti-Blemish, מבוססת על 3 שלבים + טיפול SOS נקודתי. הסדרה הותיקה ידועה כאפקטיבית ומוכחת קלינית בטיפול בפגמי עור. בשימוש קבוע במוצרי הסדרה ניתן לראות שיפור במראה העור באופן מיידי: כבר בתוך 3 ימים תהיה הפחתה של 30% בפצעונים. ובתוך שבוע תימדד הפחתה של 45% בפצעונים. כעת מציעים בקליניק מארז של השיטה המוכחת. המוצרים במארז מבוססים כולם על נוסחה עדינה, נעימה, שאינה מייבשת את העור, מאזנת את כמות השומן ושומרת על הנקבוביות נקיות. התוצאה: עור פנים נקי וחלק יותר.

 

רשת SACARA משיקה סדרת טיפוח לעור הפנים מועשרת בשמן המפ  

המפ – מופק מצמח הקנאביס המעניק טיפול אנטי אייג'ינג לעור פנים, מעשיר את העור בלחות גבוהה, מסייע בניקוי וטיהור העור, מאט את הזדקנות העור ומותיר את עור הפנים רך, חלק וקורן. רשת SACARA  משיקה סדרת מוצרי טיפוח חדשה לעור הפנים תחת השם: HEMP SKINCARE. הסדרה מועשרת בשמן "המפ" המעשיר את העור בלחות גבוהה, מסייע בניקוי וטיהור העור, מאט את הזדקנות העור, מעניק טיפול אנטי אייג'ינג ומותיר את העור רך, גמיש, קורן, זוהר ומלא ברק.

סדרת המפ לטיפוח הפנים צילום קית גלסמן

ליראק פריז  משיק בימים אלו קרם חדש מסדרת בודי סלים המאופיין בריכוז גבוה ומיועד למיצוק הגוף

הקרם מצוין כמוצר משלים לכל מי שנמצאת בתהליכי הרזיה וחיטוב ותורם לצמצום היקפים כתוצאה ממיצוק משמעותי של העור. כמו כן, מתאים לאימהות לאחר לידה במטרה למצק את עודפי העור, להעניק מראה חלק ואחיד ולהיפטר מהמראה ה"מדולדל". בעל ריח נעים, מרקם קליל ונספג תוך זמן קצר. קרם החיטוב, בעל פטנט רשום של חברת ליראק פריז, מיוצר בהשראת טכניקת הקפאת השומן: תאי השומן רגישים לקור- הקרם  ע"י קירור, עוזר בהוצאתם מן הגוף. אינו מייצר צריבה בעור או תחושת כאב ומשפר את מראה העור באופן ניכר. מתאים מאוד לשימור תוצאות לאחר טיפול להעלמת צלוליט ולצמצום היקפים. למריחה על אזורי בטן, ירכיים, ישבן, זרועות, מותניים. רכיבים פעילים: קומפלקס קפאין ג'ינג'ר עם פטנט WTB ייחודי ומהפכני פפטידים ממצקים. מכיל קפאין

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים