סדרת מוצרי הניקוי לטיפול בראשים שחורים של גרניה. צילום יחצ חול_ (1)

פשוט טיפוח: בושם חדש במהדורה מוגבלת, מסיכת חמר ופחם, ופטנט ישראלי רשום המאפשר לעור להזיע ללא נזקים

בין כל מיני דברים שקרו השנה בעולם ולעולם, קל לשכוח לרגע את אחד המשמעותיים שבהם: מגמת ההתחזקת ההולכת וגוברת של טיקטוק ככוח שיווקי ומסחרי עצום, בפרט בתחום הביוטי.

אסתי לאודר בשיתוף פעולה בלעדי עם האמן אנדי וורהול  Beautiful Absolu

Beautiful Absolut החדש הוא מהדורה מוגבלת שנולדה מתוך התשוקה לחגוג את הפרחוניות חסרת התקדים של Beautiful   ולהעצים את הניחוח המקורי. הבושם נפתח בתמהיל רומנטי של פרחי שושן ענוגים וורד חושני עטופים בתווי תפוז תוססים וציפורני חתול רעננים. זר פרחוני לבן עולה וחושף את הטוברוז הראוותני, שזה עתה נקטף, נמהל בתווים עשירים של יסמין ושושנת העמקים העוטפים באלגנטיות את תווי הענבר החושניים שברקע.

כדי להשלים את האלגנטיות, הניחוח Beautiful Absolu בבקבוק חדש המבטא את הקשר בין אסתי לאודר לאנדי וורהול. בהשראת הבקבוק היפהפה מ-1985, הוא מציג צללית נקייה עם פקק מפוסל בצורת פרח זהוב בעיצוב מודרני. דוגמה צבעונית מציורי הפרחים של אנדי בצבעי ורוד וזהב הופכת את האריזה ליצירת אמנות בשילוב גלויה המספרת על הידידות בין אסתי לאנדי ועל תשוקתם לחלוק רגעים יפים.

מחיר : 249 ₪

 

 

מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק Smart Night Clinical™ MD

תכשיר לילה חכם שלא עוצר לרגע עם העוצמה הרב-ממדית של הרטינול,  מרכיב אנטי-אייג'ינג אינטנסיבי לטיפול, שיקום והאטת קצב הזדקנות העור המסייע בצמצום מראה הנקבוביות, צמצום הקמטים והקמטוטים והחלקת מרקם העור. הפורמולה הייחודית מכילה קומפלקס רטינול טהור ו- 2 תערובות של חומצות: תערובת Youth Boosting Blend: המסייעת להתמודד עם סימני ההזדקנות באמצעות גישה רב ממדית להתחדשות העור והאצת קצב חידוש התאים וייצור הקולגן הטבעי של העור. מכילה: חומצה אסקורבית המסייעת בחידוש התאים ע"י שחרור הקשרים המחזיקים תאי עור מתים, ביו פפטיד המסייע בתמיכה בקולגן הטבעי של העור, ויטמין B3 מסיס במים המסייע למראה נקבוביות וביו פפטיד המסייע בתמיכה בקולגן הטבעי של העור.

לשימוש חכם עוד יותר ולקבלת תוצאות אופטימליות, מומלץ לשלב את התכשיר החדש עם קרם לחות סמארט לילה ובבוקר עם קרם לחות סמארט יום.

 

דיופטי, פרי פיתוח מדעי של מעבדות ליראק פריז

מחקרים דרמטולוגיים מהשנים האחרונות מעידים על כך שקרינת מסכי המחשב והטלפונים הסלולאריים משפיעה לרעה על תפקודו של הגוף. מלבד הפגיעה המהותית בראייה, הקרינה הכחולה מעודדת הזדקנות מואצת של העור. בדומה לעישון ולזיהום האוויר, גם קרינת המסכים מזיקה ומשפיעה לרעה היות והיא מעצימה את יצירתם של רדיקלים חופשיים האחראים לתהליכי חמצון מזיקים בגוף. נוסף לכך, הרגלים מזיקים אחרים כמו מחסור בשעות שינה ומחסור בויטמינים יעודדו תופעות נפוצות שמתפתחות בעור באזור העיניים והעפעפיים; 'שקיות', כהויות ('עיגולים שחורים') ושלל סימני עייפות המוכרים.

 

טיפוח עם פטנט ישראלי: מותג הטיפוח FRÉ

מותג הטיפוח המוביל בעולם לנשים פעילות ואתלטיות, FRÉ. מדובר בפטנט ישראלי, שנוסחתו מאפשרת לעור להזיע ללא נזקים העלולים לשבש תהליכים טבעיים המתרחשים בשכבות העור. נוסחת המוצרים של FRÉ הכוללת פטנט ישראלי רשום מאפשרת לעור להזיע ללא נזקים: מניעת איבוד ויטמינים ומינראליים בזמן אימון, הפחתת הופעת פצעונים, טשטוש ומניעת כתמי פיגמנטציה, עיכוב הזדקנות מואצת, מניעת יובש קיצוני, טיפול בגירוי, אדמומיות וגירוד, עצירת ניוון סיבי הקולגן והאלסטין ושמירה על גמישות העור. הנוסחה מבוססת על פורמולה ייחודית של שמן בוטני אורגני – "זהב נוזלי" המופק מעץ הארגן, מיצוי של עלים וזרעי העץ יחד עם תמציות צמחיות בעלות תכונות טיפוח הנראות לעין. עבור כל ערכה שנמכרת, FRÉ שותלת עץ ארגן במרוקו כדי לשמור על כדור הארץ ולחזק את הנשים המרוקאיות שמפיקות את השמן, עד היום נשתלו כ-33,000 עצים.

המותג FRÉ הינו הפתרון לנשים שמחפשות מוצרים פונקציונאליים המאפשרים להן להרגיש מטופחות גם אחרי ובזמן ריצת הבוקר, ומיועדות בייחוד לעור של ספורטאיות. מבין המוצרים המוצעים באתר: תכשיר ניקוי פילינג גרגירים, קרם לחות מגן לפנים, קרם לחות והזנה לפנים, מסיכת ניקוי לאחר הזעה, תכשיר לילי לכל סוגי העור, שמן פנים מאיר ועוד.

 

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק מארז –  PURE ACTIVE

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק מארז מוצרי ניקוי לטיפול ביתי בראשים שחורים. מדובר במארז במהדורה מוגבלת, הכולל שני מוצרים המכילים פורמולות מיוחדות בעלות חומרים פעילים: חמר ופחם, המסייעים בניקוי אינטנסיבי של עור הפנים: פיור אקטיב 3 ב-1 פחם לניקוי ראשים שחורים – שלוש פעולות במוצר כוכב אחד: ניקוי: הפורמולה עשירה בחומצה סליצילית, הידועה ביכולותיה לטהר את העור ולנקות אותו ביסודיות מלכלוך ולסייע בהפחתת הפגמים. גרגירים: מכיל חלקיקי פילינג המופקים מן הטבע, לניקוי אינטנסיבי של הנקבוביות ושל הראשים שחורים. מסכה לניקוי אינטנסיבי: שימוש במוצר כמסכה, יאפשר לרכיבי הניקוי היעילים -פחם צמחי ותמצית אוכמניות- להפחית ביעילות את מראה הברק השומני לאורך זמן ולהותיר את העור בתחושה רעננה, טהורה ונקייה.

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים