WhatsApp Image 2021-01-24 at 15.50.58

הלוק המדהים הזה של מלניה, התעלפנו

ואי אפשר היה להתעלם מהחגיגה האופנתית האמיתית של מלניה טראמפ בפעם האחרונה כגברת הראשונה: מי שהיוותה נקודת אור של סטייל גבוה ונועז, בכל ארבע שנות כהונה בבית הלבן, נפרדה מהמעמד בשני לוקים שמספרים סיפור של יציאה לחופש ולשמש הקייצית של פלורידה

הפרידה שלנו ממלניה טראמפ מתחילה להרגיש קצת כמו הסשן הבלתי נגמר הזה שבסוף ארוחה משפחתית (פרה-קורונה כמובן), כשהסבתא והדודה ממשיכות להפגש אחרי שנפרדו רשמית שבע פעמים לפחות בזמן שכולם כבר עומדים בדלת. אפשר להבין אותנו – בכל זאת נקשרנו, ואנחנו מרגישות שיש לנו עוד הרבה על מה לדבר. כרגע, למשל, על שני האאוטפיטים שליוו את הפעם האחרונה שלה בתור הגברת הראשונה.

מלניה טראמפ הייתה הדבר הכי חינני שאפשר היה למצוא בסביבתו של הנשיא לשעבר, והיא ידעה זאת היטב והשתמשה בכך בחוכמה ובאלגנטיות אין קץ. בחירות הלבוש שלה תמיד היו דומיננטיות, לוק העזיבה מהיציאה הדרמטית ועד היציאה לחופשי.

ליידי טראמפ עזבה את הבית הלבן בטוטאל-לוק שחור, קשוחה וגאה, בהתאם לנסיבות ההברזה הסוערת מטקס ההשבעה של הנשיא ביידן. היא בחרה בשניים ממותגי העל האהובים עליה – שמלה של דולצ'ה וגאבנה ומעליה ז'קט של שאנל – בשילוב עקבי הסטילטו המזוהים, משקפי "דיסטנס" זוויתיים וקלאסיים ובלי שמץ אפולוגטיות לגבי ההעדפה הברורה שלה למותגים אירופאים ולא אמריקניים, שספגה ביקורת לאורך שנותיה כגברת הראשונה.

כך עלתה לטיסה האחרונה שלה במטוס האייר פורס 1 הנשיאותי, ונראה שירדה ממנה אישה אחרת. דונלד ורעייתו נחתו בפלורידה השמשית, תפאורה הולמת לפנסיה (גם אם הוא מבטיח שעוד יחזור), ומלניה פשוט עפה בכל הכוח ובכל הסטייל על אווירת החופשה האקזוטית: בכפתן כתום אוורירי עם פרינט גיאומטרי עליז של גוצ'י – פריט בשווי 12,000 שקלים – ונעלי סירה שטוחות, היא החליפה את הקלאסי והמיושב בטרנדי והמשוחרר, כולל גולגול נמוך וכמעט מרושל, משקפיים שחורים ונכונים והאטיטיוד המדהים שבו עזבה את ידו של הנשיא לשעבר והשאירה אותו להתמודד לבדו עם הפלאשים.

שני הלוקים האלה בהחלט מהווים סיכום וקלוז'ר הולם, אבל אין לנו ספק שעוד נראה ונסקר את מלניה טראמפ – דמות אניגמטית ומרתקת, גיבורה טראגית, אייקון אופנה. למעשה, אם יורשה לנו – נשמח לראות אותה עושה מטעמים מסוג הסטייל שאומר "תגידו לי מזל טוב, סוף סוף התגרשתי".

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים