מגולגלות תמרים וטחינה בטעם עדין של חלוה צילום רות אופק

עוגיות מגולגלות תמרים וטחינה

המתכון קל וכיף להכנה, שילוב הטחינה בבצק ובמלית מעניק לעוגיות טעם מעודן של חלוה שפשוט אי אפשר להפסיק לזלול. ניתן להכין יחד עם הילדים וליהנות מפעילות לכל המשפחה, להגיש לצד שתייה קרה או חמה להנאת כולם // אוכל

יום המשפחה יחד עם הבלוגרית רות אופק (שמח במטבח), מתכון לעוגיות מגולגלות האהובות בכל בית, המשלב שני חומרי גלם נהדרים – תמרים וטחינה. המתכון קל וכיף להכנה, שילוב
הטחינה בבצק ובמלית מעניק לעוגיות טעם מעודן של חלוה שפשוט אי אפשר להפסיק לזלול. ניתן להכין יחד עם הילדים וליהנות מפעילות לכל המשפחה, להגיש לצד שתייה קרה או חמה להנאת כולם.
יום המשפחה שמח!

מצרכים:
200 גרם חמאה או מרגרינה
100 גרם אבקת סוכר
1 כפית תמצית וניל
350 גרם (2.5 כוסות) קמח לבן
1 שקית אבקת אפיה
3 כפות טחינה טורקיז

למלית:
300 גרם ממרח תמרים
3-4 כפות טחינה טורקיז

אופן ההכנה:
1. בקערת מיקסר מעבדים את החמאה עם אבקת הסוכר ותמצית הוניל עד לקבלת תערובת תפוחה ובהירה. מוסיפים את הטחינה ומערבלים עוד קצת עד שהתערובת אחידה.
2. מוסיפים את הקמח ואבקת האפיה ומערבלים בעדינות עד שהבצק מתחיל להתאחד.

3. מעבירים את הבצק למשטח עם ניילון נצמד, מאחדים לצורך מלבן ועוטפים בניילון. מכניסים למקרר לכחצי שעה כדי לתת לבצק להתגבש ולהתייצב.
4. מחלקים את הבצק לשניים ומרדדים כל חצי למלבן. מורחים בממרח תמרים ומעליו מורחים שכבת טחינה. מגלגלים לגלילים ומעבירים לתבנית.
5. אופים את הגלילים בחום של 170 מעלות במשך כ-20-25 דקות עד שהם מעט משחימים.
6. מוציאים ומצננים מעט ולאחר מכן פורסים לפרוסות, מניחים את הפרוסות בתבנית ומכניסים לתנור לעוד 5 דקות של אפיה על מנת לוודא שמרכז העוגיות אפוי ויציב.
7. מצננים,

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים