Logo Png

Scell'e By Linda -השם שכובש את עולם האופנה

בוודאי שאלתם לא פעם את המוכרת בחנות הבגדים האם יש לה בד נוסף לחצאית או חולצת בסיס שתתאים לחולצה. סקל ביי לינדה מביאה לך את הפתרון שתמיד פיללת לו. צניעות ואופנה במקום אחד!

נשים אוהבות וגם חייבות להתלבש. כמובן שפריטים על פי צו האופנה זה מאסט, אך ידוע עד כמה הצו הנ"ל משתנה עם בוא הרוח ואח"כ גם בלכתה מדי שנה לפי סדר המעגל. המסקנה היא שכדי להיות טרנדית חשוב כל הזמן להתעדכן .

Scell'e By Linda מותג אופנה במיוחד עבורך האישה הדתית- חרדית, כל מה שאת מחפשת בעולם הסטיילינג, שילוב של מעצבת מובילה עם איכות ועיצוב ברמה גבוהה, שמלות שמגיעות באורך מתאים, ומתאימות לכל עת ולכל מצב; לפגישות עבודה, לשבת, ליום יום, ואפילו להנקה.

לפני עשרים שנה  לינדה הקימה את מותג האופנה שלה מתוך רצון לבטא את כישוריה המדהימים בעיצוב . לפני כ-4 שנים, החליטה לערוך שינוי בקונספט ועברה להתמקד בעיצוב בגדים בקו צנוע על פי גדרי ההלכה. השינוי הגיע מתוך הבנת המחסור הקיים והרצון לתת מענה אופנתי לאישה הדתית -חרדית.

ליין האופנה של לינדה מתאפיין בקו נקי ויחודי, בצבעים הססגוניים והמובילים שמככבים בעונה.

הקולקצייה באתר Scell'e By Linda, מאופיינת במגוון רב של עיצובים, טקסטורות וצבעים, עובדה שמאפשרת לכל אישה למצוא את מבוקשה בהתאם לתקציב הקיים ברשותה ובהתאם למידות שלה.

היתרון המשמעותי , בייחוד לנשים אחרי לידה, הוא שימת הדגש על עיצוב שמלות הנקה אופנתיות. את יכולה להתלבש ולהרגיש הכי טרנדית ואופנתית מבלי לדאוג לשעות האכלה של התינוק.

לינדה: "כל אחד קיבל מתנה מאלוקים ,שאותה הוא בוחר להעניק לעולם. אני בחרתי בהענקת יופי לעולם. תמיד הרגשתי שמשהו בי חסר, צועק מתוכי. היה בי רצון לברוא משהו ,ליצור יש מאין, להוליד משהו מאפס, להשאיר חותם. ומשם נולד המותג Scell'e  שמשמעו חותם בצרפתית."

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים