סינגל רדיו ראשון לאסתי יצחקי: "העולם לא יכול בלעדייך"

מתנת היובל האישית: לרגל יום הולדת חמישים מעניקה היוצרת לעצמה ולכולכן מתנה מוזיקלית

אסתי יצחקי היא זמרת יוצרת נשואה +3 מפתח תקווה. ביום הולדתה ה- 50 שחל היום, היא מעניקה לעצמה ולציבור הנשים סינגל מקורי ראשון לרדיו שכתבה – "העולם לא יכול בלעדייך", שהלחינה יחד עם ליאת יצחקי זמרת ויוצרת ולא, אין קשר משפחתי…

"לפני שנה, עלתה בי מחשבה על מתנה ליום הולדת 50 שאני יכולה להביא לעולם ולא רק לעצמי: יש אמרה שרבי נחמן אומר: 'היום שבו נולדת, זה היום שבו החליט הקב"ה שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיך'. לקחתי אותו כהשראה למתנה שאני רוצה לתת לעולם וכתבתי את השיר העולם לא יכול בלעדייך. היום, שנה אחרי, אני חוגגת חמישים ואחרי שנה של עבודה ועשייה, אני משחררת את הסינגל המקורי הראשון שלי לרדיו, וזה כל כך מרגש" מגלה אסתי.

בשיר יש שורה 'זה לא הנרות ולא העוגה, עזבי זיקוקים בלונים ומתנות', בעצם, כל אחת צריכה להסתכל על מה שכן הספיקה בחיים. לכל אחד ואחת מאיתנו יש תפקיד בעולם, וצריך לנצל ולתת מקום לעוצמות שטמונים בנו, ולזכור שגיל זה רק מספר וזה לא משנה מתי, "גם בגיל !50". השורה הפותחת בשיר, 'בואי תסגרי מעגל' מתייחסת למחזוריות בחיינו, "את תפגשי את עצמך כל שנה מחדש, ותראי מה עברת וכמה הספקת בדרך. החיים הם כמו השיר, מתחילים באופן שקט והופכים עם דרך נכונה לקצביים ועוצמתיים".

את הסינגל החדש מלווה קליפ ססגוני ואופטימי. "כשבחרנו לצלם קליפ יחד עם נעמה לנדאו השחקנית, חשבנו על תסריט שפוגש את כל סוגי האוכלוסייה ומחייך אותם". בקליפ, נעמה פוגשת אנשים אקראיים ברחוב ומעניקה להם פרח מבלון צבעוני ללא הבדלי דת גזע או חלוקה אחרת.

אסתי יצחקי נמצאת בישורת האחרונה לקראת מופע שהפיק אלנתן שלום, 'מאושרת' שמו. "לא סתם קוראים לו מאושרת", מסבירה אסתי, "לפני מספר שנים הייתי בתקופה 'לא טובה' ועשיתי הסכם עם הקב"ה: הוא ייתן לי את הישועה שלי, ואני אפיץ כיצד ניתן לחיות אחרת מתוך אושר לכל מי שמעוניין להקשיב…". את המופע פותחת אסתי עם העולם לא יכול בלעדייך, היא מארחת בו את נעמה דרדיק חברה טובה וקולגה, לדואט עם יש לך אותך, וגם את לילך בטאט – עם גרסה עכשווית נשית לקלסיקה עניין של זמן.

העולם לא יכול בלעדייך, צפוי ככל הנראה, להפוך במהירות ללהיט בכל מסיבה: ממסיבות בת-מצווה ועד בכלל. היוצרת מעניקה לנשים הצעירות את פלייבק של השיר במתנה, כדי שתוכלנה לשיר, לרקוד ולחגוג את העובדה שהעולם שלנו, לא יכול בלעדיהן…

מזל טוב!

מילים: אסתי יצחקי | לחן: ליאת יצחקי ואסתי יצחקי | עיבוד והפקה מוסיקלית: עדי חייט

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים