IMG-20211122-WA0005

סיאסטה, שינה טובה לא רק בצהריים

מה כבר ביקשתם? לישון טוב בלילה ולקום עם חיוך בבוקר. ואת זה אפשר ליישם בעזרת מזרון טוב ונכון, שיתאים ויהיה נוח, תומך ולא יגרום כאבי גב. הלכתם לסיבוב בעיר וחזרתם מבולבלים?

אנחנו פה בשביל לעשות סדר. פנינו אל מומחה-העל בתחום, מי שהוא אנציקלופדיה מהלכת בתחום המזרונים, אליקו שטרקר, בעל המותג "סיאסטה" עם ניסיון ארוך שנים.

אליקו, בוא נשבור כמה מיתוסים בתחום המזרונים

"מזרון אוטופדי", זו המצאה שיווקית ישראלית. אין שום אורטופד באף קו ייצור מזרונים, בארץ או בחו"ל, שמייצר מזרונים על פי עמוד שדרה. מה שמתאים לאחד אינו מתאים לאחר.

"מזרון קשה מתאים לאנשים עם כאבי גב תחתון". הפוך, אומר אליקו. התאמת המזרון נעשית ע"פ המשקל של מי שישן עליו. מי ששוקל 100 קילו לא יכול לישון על אותו מזרון של מי ששוקל 40 קילו.

לאנשים במשקלים כבדים מתאים מזרון קשה במיוחד. לאנשים עם בעיות גב מומלץ מזרון עם יותר שכבות ויסקו הנותנת את מקסימום התמיכה לגב ולגוף.

מה מיוחד במזרוני "סיאסטה"?

שלושה דברים מייחדים את מזרוני "סיאסטה":

המזרון מגיעים מהמפעל מגולגל בוואקום ארוז בתוך שרוול ניילון אטום השומר עליו נקי וחדש עד חדר המיטות שלכם, והופך אותו לקל משקל וקל לנשיאה. חסל סדר הובלות, מנופים וגגונים, מהיום אין צורך בהובלה היות והמזרון המגולגל נכנס לכל אוטו, חיסכון בכסף ובבלאגן.

הבדים האיכותיים הבלעדיים העוטפים את המזרון. בדים במשקלים של 280 גרם ומעלה, בעלי צפיפות גבוהה במיוחד. ככל שאריגת החוטים צפופה יותר, איכות הבדים גבוהה יותר. הבדים אינם מייצרים "גולגולים", הם אנטי בקטריאליים, דוחים קרנית האבק ובעלי תקן אירופאי וישראלי.

ריחות בלעדיים, רק ב"סיאסטה" תמצאו בדים מיוחדים עם ריחות בלעדיים המשתחררים בזמן השינה כשאתם זזים ומתנועעים. כמו ריח הלבנדר או הבד עם כדוריות שמן זית בבד ומשתחררות בתהליך איטי המזין ומחדש את תאי האפידרמיס בעור. זהו פטנט מגובה במחקרים איטלקיים מוכחים ועם אחריות ל-5 שנים.

היכן מייצרים את המזרונים של "סיאסטה"?

המזרונים מיוצרים באיטליה ע"י מפעלי RINALDY GROUP הקונצרן ה-3 בגודלו באיטליה לייצור מזרונים, ואת הבדים האיכותיים והייחודיים שלנו, במפעל "טקסטקאר" בפירנצה.

 

דברים שכדאי לדעת על סיאסטה

כל המידות בנמצא ובמלאי. באים, קונים ולוקחים באוטו.

לחברה פטנט בלעדי של מערכת מתכוונת המגיעה עד מצב ישיבה שניתן להרכיבה בכל מיטה, ובעלות שהיא רבע מעלות מקובלת למיטה מתכווננת.

בקולקציה גם מזרונים לילדים, לתינוקות עם מזרונים תומכים דו צדדיים,

כל המזרונים מאושרים משרד הבריאות ועם 10 שנות אחריות.

 

סיאסטה, ראשון לציון, רחוב גינצבורג 3, קומה 1

שעות פתיחה: ראשון -חמישי 10:00-20:00, ששי 10:00-14:00

טלפון: 072-3713939, 050-9611228, 052-6766070

אתר : https://www.siesta.co.il

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים