משחק הרכבה קונקס שחק נא תמונה מותרת בשימוש (1)

נשארים בבית: משחקי ההרכבה שיעבירו לכם את החורף

מותג משחקי הרכבה הבינלאומי K'nex, החברה מייצרת משחקי הרכבה מושלמים המאפשרים הרכבה של מגוון מודלים באמצעות פטנט החיבור המדליק לפיתוח היצירתיות ושעות של הנאה

משחקי ההרכבה הם פתרון מצוין לחורף הם מעשירים ומפתחים את כישורי החשיבה וההתפתחות של הילדים וגם שלנו, משחקי ההרכבה תורמים לאימון המוח, ועוזרים לילד להתפתח עם הזמן, משחקי ההרכבה יכולים לקדם ולעזור להתפתחות מוטורית, ולעבוד על תיאום הקשר בין העין ליד.

גשם בחוץ, בבית חם, קנו משחקי הרכבה לילדים שלכם ותגלו עולם שלם. כדי לחסוך לכם עבודה, בדקנו עבורכם משחקי הרכבה שמצדיקים את העובדה שהפכו ללהיט.

תכירו את משחק ההרכבה שנמכר ביותר בכל רחבי העולם השנה, מגיע גם לכם וגם לילדים שלכם, המשחק שיעסיק אותם שעות. משחק הרכבה שמכיל בתוכו גם אתגרי חשיבה מספק שעות של הנאה בהרכבה , וגם ניתן לרכוש בנפרד תוספות שוות ומעניינות, כך שהמשחק הופך לאתגר אמיתי, וילדים ברחבי העולם הצביעו בידיים.

עם מערכת המסלולים האינטראקטיבית של המשחק ניתן לבנות ולעצב מסלולי גולות מגוון של אריחים ואלמנטים, נותנים אפשרויות רבות של הרכבת מסלולים ברמות שונות,

באמצעות הרכבת המסלולים ניתן ללמוד איך לנצל את כוח המשיכה, לבנות מסלולים מהירים יותר, ולחוות את כוח הכבידה.

GRAVITRAX משחק ההרכבה שירתק ויעסיק את הילדים שעות רבות.

ל GRAVITRAX מגוון ערכות הרחבה ואביזרי פעולה, אותם תוכלו לראות בעמודים הבאים, שמציעים אפשרויות אינסופיות לעיצוב המסלולים.

המשחק הזה יפתח בפני הילדים שלכם, עולם חדש של הרכבות מסוג שטרם חוו.

מותג משחקי הרכבה הבינלאומי K'nex, החברה מייצרת משחקי הרכבה מושלמים המאפשרים הרכבה של מגוון מודלים באמצעות פטנט החיבור המדליק לפיתוח היצירתיות ושעות של הנאה.

קונקס הוא משחק הרכבה הכולל בעיקר מוטות ומחברים העשויים מפלסטיק. חלקי הקונקס מחולקים לפי צבעים. לכל סוג חלק – צבע משלו.

אודות לשלל החלקים בערכה ניתן להרכיב החל מדמויות קטנות, כלי תחבורה ועד לדגמים של מבנים, מתקני שעשועים ורכבות הרים. שחקנים ותיקים יודעים לנצל את תכונות החוזק, הפשטות והחלקים השונים של הקונקס על מנת לבנות מכלולים גדולים ומורכבים מאוד, החברה הציגה גם סדרת ערכות המיועדות למוסדות חינוכיים, בעזרתן ניתן ללמוד אודות עקרונות המכניקה וחוקי הפיזיקה.

שחק נא – לשחק חכם

להשיג ברשתות המובילות ובחנויות הצעצועים

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים