Img 20211222 Wa0031

דימונה על המפה עם מאפה נאמן

רשת "מאפה נאמן", המובילה את עולם המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, משיקה סניף חדש ומרהיב בעיר דימונה בהשקעה של מעל ל-2 מיליון שקלים במתחם דימרי סנטר.

הסניף ה-48 של רשת "מאפה נאמן" נפתח בתחילת השבוע במתחם דימרי סנטר האופנתי שבדימונה בהשקעה של מעל ל-2 מיליון שקלים.

הסניף החדש מתפרס על כ- 170 מ"ר ועוצב  בקפידה על ידי אדריכל הרשת. בסניף רחב הידיים ניתן למצוא את כל קולקציות הרשת, החל ממוצרי אפייה, קונדיטוריה, כריכים, קינוחים, מרקים ומאכלים חמים המוכנים במקום. בנוסף, בסניף מבחר רחב של מוצרי קפה חמים וקרים, מיצים טבעיים, משקאות חורפיים ועוד.

 

Img 20211222 Wa0023
צילום: יח"צ

רשת מאפה נאמן צפויה לפתוח עוד כ-6 סניפים נוספים במהלך החודשים הקרובים, בנתיבות (מתחם מנהטן), קרית-גת, בית שמש, אור יהודה, מודיעין וכרמיאל.

מימי נאמן שייך מבעלי רשת "מאפה נאמן": “אנחנו נרגשים ושמחים במיוחד לפתוח את הסניף ה-48 של רשת מאפה נאמן בעיר הדרומית האהובה – דימונה. כעסק משפחתי, הדוגל בערכים של משפחתיות, אהבת המולדת ומסורת, הסניף החדש הינו יריית הפתיחה להשקעה בערים נוספות, מתוך רצון ואמונה להנגיש את המוצרים האהובים של הרשת אל כל אדם״.

Img 20211222 Wa0024
משפחת נאמן, עם הרה״ג הרב ביטון בהשקת הסניף בדימונה

רשת “מאפה נאמן” החלה את דרכה בשנת 1944 בירושלים, בעגלת תינוק עמוסת מאפים שאיתה היה מסתובב רבי ברוך נאמן ז”ל, סב המשפחה שהיה מוכר את תוצרתו המשובחת לכל העוברים והשבים. עם השנים, עגלת התינוק הפכה לסניף מצליח ועם השנים הוקמו עשרות סניפים של רשת מאפה נאמן. כאמור, לרשת מאפה נאמן 48 סניפים שבהם תוכלו למצוא את מגוון המאפים המיוחדים והאהובים. עם כניסתכם לאחד הסניפים, תוכלו לחוש בחמימות הביתית העוטפת ובריחות המשכרים הממלאים את החלל. המוטו של הרשת הוא להביא לחך הישראלי מוצרי מאפה כשרים וטעימים באיכות ללא פשרות, תוך שימוש בחומרי גלם מובחרים, בעלי טעמים וניחוחות ביתיים. רשת “מאפה נאמן” מחדשת ומתחדשת כל הזמן – בשנת 2008 הוקם בירושלים מפעל גדול ומתקדם, המאובזר במיטב המכונות והאוטומציה. מפעל ״מאפה נאמן״ מספק מדי בוקר את המאפים הטריים היישר לסניפי הרשת.

רשת מאפה נאמן בכשרות המהודרת של הבד״ץ אגודת ישראל.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים