PicsArt_12-10-12.44.56

נעלי ווי-שוז –  נכנסים לנעליים הנכונות

שמונה הסיבות הטובות שבגללן תמהרו להיכנס לאחת מחנויות רשת WeShoes  ותצאו משם בנעליים אופנתיות ונוחות  הולכים על זה

שמונת ימי החנוכה הם בדיוק הזמן לפנק את עצמכם ב'דמי חנוכה' אישיים לכם ממכם. ולמהר לאחת מחנויות רשת WeShoes וליהנות מהמותגים המובילים והאיכותיים ביותר, הנחשקים באופנה.

מכל הסיבות שבעולם זוכה רשת חנויות WeShoes לפופולאריות מסחררת. ,תוסיפו את אתר האון ליין בתקופה המאתגרת עם השירות והמשלוחים המהירים שלהם,  ברשת הסכימו להכניס אותנו לעומק נעליהם ולחשוף שמונה דברים מרתקים שלא ידענו על קרוקס.

  1. הולכים על זה – בגלל המראה האופנתי והמושלם 

אל  הנעל המיתולוגית בעלת חורי האוורור מקדימה והרצועה מאחור, הנעל שכבשה בסערה את כל רגלי העולם – התווספה כבר מזמן קולקציה מרהיבה וייחודית מבית רשת WeShoes. המדפים גדושים במגוון של מאות (!) סוגי נעליים ממגוון מותגי איכות בדגמים שונים, החל ממגפיים, ממשיך במגפונים אופנתיים, בנעליים אלגנטיות לאירועים וכלה בנעלים ליומיום בשלל גוונים וצבעים.

 

Seventy Nine – הסטייל החם של השנה

הלקוחות הנלהבים, כלומר פעוטות (והוריהם), ילדים, בני נוער, צעירים ומבוגרים, חוטפים בלהט משכר את הדגמים המרהיבים  ממיטב החברות שהרשת מציעה, שיתלבשו להם על הרגל ויעניקו חוויה נעימה של מראה טרנדי ועדכני.

  1. צועדים עם זה – בגלל האיכות שנשמרת לאורך זמן

 את התסכול שבקנייה זולה כל ישראלי ממוצע חווה. התחושה הנעימה בקופה חולפת במהירות הבזק ואחרי תקופה קצרה פוגשים שוב את הדלפק, בקנייה חוזרת. המוצר כבר מזמן איבד מקסמו וזוהרו והתבלה ופתאום זקוקים לנעל חלופית. כשמדברים על נעלים מרשת WeShoes, ייקח זמן רב עד שהברכה הקלאסית 'תהנה ותבלה' תתקיים במלואה והנעליים אכן יתבלו.

להיות עם ולהרגיש בלי

לצד המגוון של מיטב החברות המוצעות, המוצר המקורי של קרוקס לא נס ליחו. האיכות המקסימלית של החומר ממנו עשוי הקרוקס – הקרוסלייט מאפשרת שימוש ארוך טווח בנעל. גם אחרי שנתיים של שימוש יוכלו לפלוט לכם: 'תתחדשו על הנעל'. כשפונים לרכוש שוב נעל קרוקס זה מפני שרוצים להתחדש ולגוון. את הנעל ה'ישנה' מעבירים למישהו שישמח לקבל וליהנות.

  1.  דורכים על זה – בגלל הנוחות המקסימלית

'להיכנס לנעליים של קרוקס', זה אומר להיכנס לנוחות בריאה המיוצרת מחומר  הקרוסלייט  – CROSLITE TM – על תכונותיו המדהימות, המרכיב את ה'קרוקס'. זו ייחודיות שאינה ניתנת לחיקוי וחוללה את המהפכה על כל צעד ושעל. להרגיש כאילו דורכים על חול ים רך ונעים. החומר הקליל, המאורר והגמיש ממכר את אלו שהתרגלו אליו.

  1.  קופצים על זה – בגלל ההמגוון הרחב

כמה זמן לוקח להתאים צבע בגד לצבע הנעל בדיוק מקסימלי ומושלם? אהה, תלוי אם נכנסתם לאתר של  WeShoes או לאחת מחנויות הרשת,  תוכלו למצוא שתיים עשרה גוונים שונים של אותה נעל. תוכלו להחליט מתוך המבחר הרב מה הטוב ביותר בשבילכם.

נעל סירה , מונקו משתלבת בקלות לכל לוק

קרוקס נעלי בית, או מגוון חברות נוספות שמציעות סניקרס, בלרינה, כפכפי נוחות, מגפיים, מגפונים, סנדלים צבעוניים, נעל בהדפסים שונים ועוד ועוד. עקב שטוח, עקב רגיל או פלטפורמה, כל מה שתבקשו.

  1.   מדלגים עם זה – בגלל המידה המותאמת אישית
צעד נשי, דגם קייט

תשעים סוגים של נעליים(!) כן, שמעתם נכון. בWeShoes מבקשים שתרגישו בנוח עם הנעליים, ובשביל זה מציעים לכם מגוון גדול כל כך, המותאמים לרגל שלכם ורק שלכם, בצורה המדויקת ביותר. זה מתחיל בנעלי צעד ראשון, וממשיך בנעלי צעד שני, וגם לגיל השלישי…

  1.   רצים על זה – בגלל חווית הקנייה המרגשת

איך הופכים מטלה יבשה לחוויה מרתקת? נכנסים לאחת מעשרות חנויות רשת WeShoes הפזורות ברחבי הארץ.

המטלה של לרכוש נעליים לילד או

 

להתאים נעל איכותית ונוחה לאירוע הופכת לחוויה. החנות הנעימה, היחס האדיב, השירות הבלתי מתפשר והגישה הנוחה לאיזה סניף שתבחרו – החל מקריית שמונה וכלה באילת – יספקו לכם את חווית הקניות המרגשת ביותר.

  1.    קופצים על זה – בגלל האקססוריז המשלים

מעילים יוקרתיים, ווסטים, מדהימים, כובעים יפהפיים, תיקים אופנתיים וגרביים נעימים הם רק תחילת הרשימה של המותגים הנחשקים שתמצאו ברשתות WeShoes.

ועוד אקסזוריז מחכים לכם באתר

8.   דוהרים לקראת זה – מהר, לפני שייגמר

זמן קצר אחרי שנוחתת הקולקציה המרהיבה על המדפים הם מתרוקנים לגמרי. הנהירה ההמונית לרכישת נעליים ממגוון שלושים המותגים הנחשקים שממתינים על המדף לא מותירים לנו זמן פנוי. בואו ניכנס לנעליים הנכונות ונצעד בבטחה על קרקע יציבה, רכה, גמישה ונעימה.

מוזמנים לבקר באתר של weshoes משלוח עד בית הלקוח.

דרך צלחה!

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים