Gift, present box. Monochrome stylish and trendy composition in blue color on studio background. Top view, flat lay. Pure beauty of usual things around. Copyspace for ad. Holiday, celebration.

ניסים ונפלאות: מארזי הביוטי לחגים הם הדבר הכי משתלם שיש

כל מותגי האיפור והקוסמטיקה כבר יודעים – אפשר לקנות אותנו עם דברים נוצצים ויפים, רצוי שיהיו גם במחירים נעימים לכיס. וכך נכנסים לתמונה מארזי החג וסוף השנה, שלוקחים את המוצרים הכי אהובים, עוטפים אותם יפה ומורידים להם את המחיר. אז אילו תקנו לאהובים שלכם ואילו תשמרו לכם? עשינו סדר

כולנו אוהבים מתנות, כולנו אוהבים דברים נוצצים, כולנו אוהבים מוצרי ביוטי – אז מה יותר מושלם ממארזי איפור וקוסמטיקה במיוחד לתקופת החגים ולהתחיל איתם את השנה החדשה?

חברות האיפור כבר מזמן הבינו שאנחנו סאקרים לכל דבר שמצטלם טוב לאינסטגרם, רצוי כזה בגרסה מוקטנת חמודה, עטופה חגיגית במהדורה מוגבלת ובמחיר שאי אפשר להתחרות בו.

כדי שלא נרגיש שמדובר בעוד מוצר ביוטי שנרכש על הדרך, המארזים החגיגיים מבטיחים להעניק חוויה צרכנית אולטימטיבית – גם יפה, גם מושקעת וגם משתלמת כלכלית. בהתאם, המארזים האלו זכו בשנים האחרונות למעמד קאלט, כשמכורי איפור מצפים להם במהלך כל השנה כולה.

אז אילו מארזים מחכים לכם השנה בחנויות? עשינו סדר בקטגוריה הכי כיפית שיש. ותזכרו: זה תחילת שנה ומגיע לכם.

מותג הטיפוח ההוליוודי  GLAMGLOW 

סקארה מארז איפור לחג  // צילום: קית גלסמן

 

Plenty Of Pop קליניק

 

 

פרמייר ים המלח מארז לחויות עשיר לגוף

 

ללין משיקה מארזים לקראת החגים // צילום: vipdesign

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים