16 Outfits That Prove Your $5 Bandana is the Ultimate Cool-Girl Accessory

כוכבות הסטייל של שבוע האופנה בקופנהגן, מטפחת ראש

שבוע האופנה בקופנהגן היה כמו זריקת החייאה לתעשיית האופנה הקמלה בשל נגיף הקורונה. אז בדקנו מי עומדת מאחוריו ומדובר באישה מלאת סטייל סקנדינבי מנצח ושאפתנות מפתיעה להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר

בקופנהגן ציינו שבוע אופנה ממשי עם אירועים ואורחים. צלמי האופנה תיעדו כמה מראות מעוררי השראה. שוירוס הקורונה משתולל בערים ומדינות רבות בעולם, יש אזורים שכבר ממש מתאוששים מהמשבר. אחד מהם הוא קופנהגן, בירת דנמרק, שאירחה את אירועי שבוע האופנה לאביב-סתיו 2021. הקיץ הנוכחי אולי לא היה כמו שדמיינו אותו, אך אם לשפוט לפי מה שהוצג – הקיץ הבא צפוי להיות לגמרי נורמטיבי.

מספר האורחים בשבוע האופנה של קופנהגן היה נמוך מהרגיל, כאשר רבות מאושיות האופנה הבינלאומיות נמנעו מלעלות על מטוס ולעשות את דרכן למקום היחיד שמציין בימים אלו שבוע אופנה ממשי ולא וירטואלי. גם נוכחות מסיכות הפנים הייתה מרקיעת שחקים, ולצד לוקים מהוקצעים, ניתן היה לראות את מסיכות הפנים, חלקן צבעוניות ומעוצבות – וחלקן הכירורגיות הרגילות. חיבוקים ונשיקות לא באו בחשבון ועיקרון שני המטרים הדהד בראשם של הנוכחים.

מטפחת ראש הייתה אחת מהאופנות הבולטות של שבוע האופנה. כמה מראות מלאות סטייל שממש כדאי לאמץ לחורף הקרוב. מראה קוז'אל, ועד מתאמץ. פשוט זרקתי לי מטפחת והתמלאתי סטייל קופנהגן.

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים