ניחוח של יוקרה שני בשמי בוטיק של La Perla הגיעו לארץ ברשת המשביר

ניחוח של יוקרה: שני בשמי בוטיק של La Perla הגיעו לארץ .

הבשמים La Perla Luminous ו - Signature ממותגים כבושמי עילית ומתאפיינים בניחוח פרחוני עדין שמצליח להפתיע בעומק שלו. עם הגעתם לארץ זו גם הזדמנות מצויינת לקבל מספר עצות איך לבחור בושם וכיצד נכון לשים אותו...

כולנו רוצות להיות מיוחדות… אנחנו לא אוהבות לראות מישהי שלובשת בגד כמו שלנו ובטח לא לגלות שלכולן יש בושם כמו שלנו. זו הסיבה לפריחתם של בשמי הנישה ובשמי הבוטיק. במסגרת המגמה המתרחבת של בשמי בוטיק, שני ניחוחות של המותג La Perla הושקו בארץ לאחרונה – Signature ו-Luminous. הם ישווקו בבלעדיות במשביר.

שני הבשמים, Signature Eau de Parfum וכן Luminous Eau de Parfum, מציעים ניחוחות פרחוניים אלגנטיים שזורים בשילוב עם ניחוחות יסמין ושל תבלינים. תמצית ניחוח מתוק ומרגיע של עץ ארז משתלבת בבושם Luminous Eau de Parfum ומציגה מרקם וחמימות חדשים בבושם המורכב.

הבושם וגם עיצוב הבקבוק נוצרו כדי להעניק למיכל השקוף גימור שקט אך מושך, אשר מאיר באור בוהק מבפנים. עם פקק זוהר בגוון פנינה – היהלום שבכתר – הבושם Luminous Eau de Parfum הוא לא רק שובה-עין אלא גם מקנה תחושת פאר יומיומי לשולחן האיפור שלך או בדרכך, והוא מקדם בברכה, שופע שמחה ובטחון עצמי כמו האשה שלובשת אותו.

מחיר בושם Luminous Eau de Parfum של  La Perla

50 מ"ל – 390 ש"ח

90 מ"ל – 560 ש"ח

בקבוק 100 מ"ל למילוי חוזר 410 ש"ח

Untitleddesign 2022 09 22t104234.803
בושם לאישה LA PERLA סיגנצ'ר או דה פרפיום 90 מ"ל ברשת המשביר
מחיר: ₪560
צילום: יח"צ
Untitleddesign 2022 09 22t105409.478 1800x1800 1

בושם לאישה LA PERLA סיג'נצר לומינוס 90 מ"ל ברשת המשביר
מחיר: ₪560
צילום: יח"צ

בלב של לה פרלה ביוטי תמצאו פאר בר-קיימא; כל בקבוק בושם עוצב כך שניתן יהיה ליהנות ממנו לנצל ולמלא אותו שוב ושוב. בקבוק בנפח 100 מ"ל למילוי חוזר מגיע עם פקק מיוחד שמבטיח מילוי חוזר ללא מאמץ של בקבוקים מקוריים בכל גודל שהוא. 

 La Perla הוא מותג יוקרה שהחל את דרכו לפני כ-60 שנה בשנת 2021 הוא התרחב לתחום הקוסמטיקה והביוטי עם מוצרי איפור, טיפוח ובישום. נכון להיום המותג מציע שני בשמי עילית, אשר שניהם יימכרו במשביר. בנוסף, יש למותג שמונה ניחוחות נישה שיימכרו בארץ בהמשך.

והבטחנו גם כמה טיפים אז הנה הם:

 נשאר לנו רק לדעת איך קונים בושם בצורה מושכלת.

1. אל תנסו ריחות רבים של בשמים על היד. כאשר מתיזים יותר מדי ניחוחות (דוגמאות), מתחילים להתבלבל. החליטו מראש על שניים-שלושה בשמים שאתם מעוניינים לנסות הפעם ובחרו מביניהם למה הכי התחברתם. הטוב ביותר הוא לבקש מהמוכרת להתיז בושם על נייר ניסוי.

2. אל תבשמו את פרק כף היד. בניגוד לדעה הרווחת הממליצה להתבשם באזור זה, הוא אינו אזור מוצלח, שכן על פרק כף היד אנו עונדים תכשיטים או לבושים בבגד ארוך או במעילי עור בחורף.  בושם אינו משתלב נכון עם עור וסוגי מתכות, לכן, התיזו את הבושם בחלק החיצוני של הזרוע, שם הבושם ייתפס היטב.

3.  כשמתבשמים כדאי לעשות זאת בחלק האחורי של השיער\פאה, בחלק הפנימי של הבגד. אפשר גם להתיז באוויר ולעבור דרך ענן הבישום.

4.  התאימי את הבושם לפי השעה ביום. בשעות היום השתמשי בבושם רענן וקליל, בריח פרחוני, למשל ובשעות הערב לכי על בושם מתוק או בעל ניחוח מודגש יותר.

5. את הבושם יש להתיז על עור נקי.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים