יחצ Cos חצאית 555שח.

מתחיל להיות חם בעזריאלי ירושלים

אמנם גשום עכשיו אבל קרני השמש הקיציות תכף יצוצו מבין העננים. קולקציית הקיץ של רשת COS מתחילה לחמם את מדפי הסניף בעזריאלי ירושלים, ומזכירה לכולנו שהאביב כבר מעבר לפינה.

המותג COS , שפתח סניף בקניון עזריאלי ירושלים לפני כשנה וחצי ומאז שמו הולך לפניו, מציג את קולקציית אביב קיץ 2023 בקמפיין שצולם ברחובות לוס אנג'לס על ידי צלם האופנה והבמאי הבריטי, גלן לוצ'פורד.

קולקציית אביב- קיץ 2023 מציגה פריטים ייחודים אשר מתאימים למזג האוויר המשתנה, תוך כדי שמירה על הסגנון המינימליסטי והיוקרתי של המותג.

המותג COS מאמין שהשראה מגיעה מכל מקום, בין אם מדובר ברחובות של העיר, בבניינים עתיקים או בלופט עירוני, הרוח האורבנית הזו באה לידי ביטוי בתמונות הקולקציה שצולמו על ידי גלן לוצ'פורד, בריטי אשר חי ב-LA.

קולקציית READY TO WEAR של העונה ממשיכה לקדם אופנה על זמנית, תוך תשומת לב רבה לגזרות, צלליות, בדגש על חייטות חדשנית. הקולקציה מאופיינת באלמנטים יוקרתיים אשר באים לידי ביטוי בדיטיילים של תפירה, בבחירת הבדים ובגזרות המוקפדות.

ניתן למצוא פרינטים מעולמות הציור והאומנות, בדי פשתן, חליפות וסטים, חולצות קרופ וחצאיות מבדים נשפכים וקלילים. כמו כן, פריטים עשויים מכותנה רקומה עם רקמות פרחים אשר נתפרו בעבודת יד, פלטת הגוונים לעונה מציגה צבעים עזים וקייצים ומשלבת פריטים בגווני ורוד, צהוב, כתום, ירוק בוהק ולילך. כחלק מהקולקציה ניתן למצוא את שת"פ משקפי השמש של COS עם מעצבת המשקפיים LINDA FARROW.

את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות המותג בקניון TLV ובקניון עזריאלי ירושלים.

טווח המחירים: 35 – 1,650₪

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים