צילום אוריה ברגיל

חזרתי כדי לספר – השקת סניף מקס-סטוק מעלה אדומים

קובי עיתונאי צרכנות הגיע ביום שישי להשקה הנוצצת והשמחה שנערכה במתחם הדיסיטי. עילת השמחה: רשת מקסטוק משיקה סניף חדש, מרשים וגדול לרווחת הצרכנים, משפיעניות רשת, סול שוורץ, יהודית ברדה, חגית רז, רבקה אהרון, סימי הרשקופ הן רק חלק מציבור גדול שהגיע לפרגן.

על דיסיטי מישור אדומים אין מי שלא שמע. עיר עיצוב שהיא נווה מדבר מלבב ועצום, שכל המטרה שלו היא לאפשר לכל בית בישראל להיות מעוצב בסטייל ובמחיר מעולה. להגיע לדיסיטי זה פותח את הלב, למצוא את כל מה שצריך לבית בדיסיטי זה כבר ממש מחמם את הלב. באים משתאים מהגודל, מהשפע, מהמגוון וטווח המחירים שיכול להתאים לכל אחד על פי היכולת שלו, אין ספק שדיסיטי היא ברכה ובשורה ענקית לכל מי שרוצה את הבית שלו קצת יותר מעוצב, קצת יותר ביתי, חמים ויפה. ככה שאל הדיסיטי מגיעים כולם, אדריכלים, מעצבי פנים, ואנשים רגילים שאוהבים אסתטיקה ובית יפה. בקיצור כל אדם עם משיכה ליופי ביתיות וכל מה שנעים.

עכשיו אני רוצה לספר לכם על חנות אחת, בעצם סניף אחד של רשת ענקית, שהשיקה ביום שישי האחרון את הסניף הכי מגניב שלה לפי דעתי, שורות ארוכות ארוכות של הדברים המשלימים הקטנים לבית, אלו שיהפכו את הפינה הקטנה שלכם, היא הבית שלכם, לארמון קטן או קוביית אור קטנה (אתם תחליטו…) של מרחב קוזי משפחתי ביתי ונעים. כל מה שתצטרכו להשלים בעיצוב של הבית שלכם כבר נמצא שם מחכה לכם בהכנעה. בין השורות תמצאו המון אנשים נחמדים שיעזרו לכם למצוא כל מה שאתם צריכים. והמגוון, או וואו מה אני כבר יכול להגיד, מגוון שיש רק בארצות רחוקות וגדולות, כל כך הרבה דברים על המדפים, ממש הרבה דברים, רק לבוא ולהעמיס אל העגלה. אה עוד משהו; אל תפחדו להעמיס, אני אגלה לכם למה, המחיר הוא לא מה שאתם רגילים, הוא מאוד זול. כן מאוד מאוד זול.

טוב נו אתם בטח כבר סקרנים לדעת על איזו חנות אני מדבר, גם אני הייתי רוצה לדעת את זה, לקנות בצורה מושכלת זה דבר שתמיד ריתק אותי, בדיוק כמוכם.

אז לחנות הזו כמובן קוראים מקס סטוק, שהיא רשת ענקית עם צמיחה מטורפת ופריסה בכל הארץ. בעצם עזבו אתכם מכל הארץ, הסניף הכי שווה הוא בלי ספק מקס סטוק דיסיטי מישור אדומים.

במקס סטוק תמצאו חומרי ואביזרי יצירה, צעצועים לטווח גילאים רחב, כלי מטבח ואפייה, פריטי דקורציה, מוצרי טואלטיקה ופארם, כלי יודאיקה, אחסון וארגון, כלי עבודה, מוצרי חשמל, פריטים מעולם חיות המחמד, אביזרי גינון, אביזרי ספורט וכושר, קמפינג וטיולים, ריהוט, טקסטיל, כלים חד פעמיים, ציוד משרדי, ועוד.

אז ביום שישי הייתי עם עוד עשרות עיתונאים, בלוגריות, סקרנים ומאות אנשים חכמים שיודעים איפה נכון לעשות את הקניות המשלימות לבית, באירוע קביעת המזוזה וההשקה לסניף המיוחד הזה ששבה לי את הלב תוך שניות אחדות. ממש ככה.

כולנו ראינו שם את אורי מקס המנכ"ל והבעלים של מקס סטוק, ביחד עם שלמה כהן המשנה למנכ"ל חנוך קס הבעלים של מתחם הדיסיטי, וגם שמענו את פנינה רווח מנכלי"ת הדיסיטי מדברת על דיסיטי, מקס סטוק והחיבור ביניהם.

היה מאוד מעניין, מאוד מרשים, וחוויתי במיוחד. המלצה שלי אליכם פשוט להגיע אל מקסטוק בדיסיטי שם תמצאו מגוון עשיר של כל מה שאתם צריכים, המחירים משתלמים, והחוויה ממכרת.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים