Img 9738

מלכת ספרד בלוק שמתאים לחג האביב

רגע לפני חג הפסח כשהכל מלא באאוטפיטים לבנים, הגיעה מלכת ספרד לשבוע האופנה במדריד בחצאית וחולצה לבנה. הבחירה בלבן גרמה לתקשורת הספרדית לכנות אותה "מרלין מונרו המודרנית" ואנחנו בעיקר היינו שמחות ללבוש את זה לערב פסח

רגע לפני שמדורי האופנה מתמלאים בהצעות למראות לבנים לשולחן החג, לטיסיה מלכת ספרד מעניקה פרשנות מנצחת משלה למודל המוכר של טוטאלוק לבן.

לביקור בשבוע האופנה במדריד הרויאלית הגיעה בלוק נקי שתפר לה מעצב התלבושות של בית המלוכה. הגזרות של החולצה והחצאית התואמת אולי לא היו מפתיעות, אך הבחירה באנסמבל לבן לחלוטין הצליחה למשוך אליה את אור הזרקורים (שממילא כידוע מופנה אליה) ואף לזכות אותה בכינוי: "מרלין מונרו מודרנית".

Img 9739
Img 9739

לטיסיה נראתה זוהרת במיוחד בחולצה לבנה עם שרוולים תפוחים, אלמנט שחוזר בבחירותיה האופנתיות ומעניק ווליום ונוכחות לגזרתה הדקיקה. החצאית התואמת כללה פרט שגרתי פחות- שני שסעים קדמיים שהעניקו למעברים שלה בין ההתחייבויות הרשמיות תנועה רבה.

הביקור בשבוע האופנה במדריד נחשב כאקט תמיכה ברורה של המלכה בסצנת העיצוב המקומית. הלוק המלכותי הושלם באמצעות נעלי עקב בגוון חום-אדמדם במראה קרוקו וקלאץ' תואם. למרות החשבון הפשוט שכל עצירה לסלפי עשויה לסכן את האאוטפיט בכתמים, לטיסיה הלכה על כל הקופה, נעצרה לצילומים לבקשה הקהל ואת התוצאות השאירה לחסדי הניקוי היבש.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים