לזניה ללא גלוטן בחסות ברילה

מי צריך להוציא את הגלוטן מהתפריט?

בשנים האחרונות יש נטייה כלל-עולמית לראות את הגלוטן כמזון מזיק וגוברת המגמה של צריכת מזונות בלעדיו, גם בקרב ספורטאים. אבל מחקרים מראים כי דיאטה ללא גלוטן איננה משפרת את הביצועים במאמץ גופני ולא תורמת לשיפור הבריאות

מהו גלוטן?

כל מוצר מזון אשר יש בו חיטה, שעורה ושיפון. פחמימות ללא גלוטן הן: אורז, תפוחי אדמה, בטטה, קינואה, קטניות ותירס. בשנים האחרונות אנשים בריאים ללא צליאק האשימו את הגלוטן כגורם למגוון תסמינים כדוגמת כאבי ראש, כאבי פרקים ושרירים, עייפות, אנמיה ואפילו דיכאון בהסרת הגלוטן מהתפריט, התסמינים נעלמו.

המשמעות: הסרת הגלוטן מהתפריט לא שיפרה את הכושר הגופני של האתלטים ולא הורידה את שיעור מדדי הדלקת במערכת העיכול כתוצאה מהמאמץ הגופני.

מסקנות החוקרים: דיאטה ללא גלוטן איננה משפרת את הביצועים במאמץ גופני ואיננה מורידה את שיעור מדדי הדלקת במערכת העיכול בהשוואה לדיאטה עם גלוטן בקרב אתלטים.

האם דיאטה דלת גלוטן מועילה לירידה במשקל?

טרם הוכח במחקרים על יעילות וירידה גדולה יותר במשקל כאשר מסירים את הגלוטן מהתפריט.

הסיבה המרכזית להרזיה כאשר מסירים את הגלוטן מהתפריט היא העובדה שבהסרת לחם, פסטה ומזונות נוספים שרגילים לאכול מדי יום, אנו מייצרים מאזן קלורי שלילי ולכן יורדים במשקל.

יש היום מוצרים רבים על המדף לכל מי שלא יכול לאכול גלוטן.

המותג  ברילה, מצטרף לסדרה מוצר חדשני: לזניה ללא גלוטן 250 גרם. ברילה, הנחשב למותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק לראשונה דפי לזניה,  ללא גלוטן,  פתרון מושלם וטעים לארוחות עבור אלו שלא צורכים גלוטן. הלזנייה ללא גלוטן של ברילה מכילה תערובת ייחודית של קמח אורז, קמח אורז מלא, קמח תירס צהוב ולבן. צבעם של המוצרים דומה לצבעם של דפי הלזניה הרגילים מקמח חיטה ובדומה ללזניה רגילה אינה מצריכה בישול קודם. דפי הלזניה מצטיינים בטעם משובח ובמרקם אחיד ובדומה לכל המוצרים של ברילה המצטיינים באיכות ללא פשרות וטעם של פסטה איטלקית אמיתית.

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים