WhatsApp Image 2021-04-21 at 13.17.21

מייקל קורס חוגג 40 שנה לבית האופנה

התצוגה של מעצב האופנה האמריקאי הציגה פריטים חדשים לצד דגמים מן העבר, המעצב מייקל קרוס רצה לייצר מבט אופטימי אל העתיד, התצוגה היתה במרכז תיאטראות ברודווי ומסכי הלד של טיימס סקוור

מעצב האופנה מייקל קורס חגג אמש (שלישי) 40 שנה למותג הנושא את שמו, בתצוגה עמוסת דוגמניות מפורסמות בטיימס סקוור בניו יורק. ופנים מוכרות כמו בלה חדיד ואשלי גרהאם, במסלול המאולתר על אספלט רחוב 45 היו אלה דוגמניות משנות ה-90 שלכדו את כל תשומת הלב: שלום הארלו שפתחה את התצוגה, הלנה כריסטנסן בשמלת כסף זוהרת, קרוליין מרפי במעיל טרנץ' מעור בצבע קאמל, ונעמי קמפבל שחתמה את התצוגה בטוטאל לוק שחור ודרמטי.

 

63 מערכות לבוש הציג קורס לעיני כוכבות ברודווי, שחקנים ושחקניות, שצפו בתצוגה בזום, כמו בט מידלר, בילי פורטר, דברה מסינג, אלן קמינג, צ'יטה ריברה ואחרים. לצד פריטים חדשים לסתיו הבא, הציג קורס גם לא מעט פרשנויות לדגמי עבר בעיצובו.
מיקום התצוגה במרכז תיאטראות ברודווי ומסכי הלד של טיימס סקוור, בראיון ל"ווג" הסביר קורס את בחירתו בכך שביקש לסייע לשחקני ברודווי שכבר שנה נמצאים בבית בגלל נגיף הקורונה, ולייצר מבט אופטימי אל העתיד. "אנשים ירצו לצאת מהבית ולהתלבש, ובמקרים מסוימים להתלבש יתר על המידה. נשים יוצאות היום לאכול המבורגר בשמלת ונעלי עקב", הסביר את בחירתו בקולקציה בעלת שפה זוהרת, כמו שמלת מקסי עם צווארון גולף מבד לורקס, לצד פריטים אלגנטיים יותר שיתאימו למשרד, כמו מעיל פפיטה במראה אוברסייז בצבעים שחור ולבן.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים