IMG_8385

מובילת סטייל או קורבן אופנה? איך נראים הבגדים של שרה ג'סיקה פרקר

קארי בראדשו לאייקון עבור דור שלם של נשים. התמונות שנחשפו מהשבוע האחרון, מעוררות לא מעט כעס ותהיות ברשת. האם השיק הלך לאיבוד?

קארי בראדשו לא רצתה להתחיל את סדרת ההמשך החדשה של "סקס והעיר הגדולה", And Just Like That… שמה, בסכסוך מתוקשר עם בני הדור הצעיר שעוד לא נולדו כשהתוכנית המקורית עלתה לאוויר בשנת 1998, מתבגרים שיכולים בקלות להיות הילדים שלה. בתמונות שפורסמו מאחורי הקלעים של הסדרה, נתפסה בעדשות המצלמה בראדשו בגילומה של שרה ג'סיקה פרקר. בינתיים, המראה החדש של בראדשו נראה עמוס מדי, מבולבל, חסר הכוונה אמנותית. עם זאת, צריך לזכור כי התמונות שנחשפו נטולות הקשר תסריטאי, כך שאנחנו לא יודעים האם בראדשו נמצאת בדרך לתחרות תחפושות, לארוחת בוקר עם חברות או סתם התעוררה מסיוט. ברשת אף מתרוצצות שמועות כי הפריטים שנחשפו מכוערים בכוונה, כדי שעם עליית הסדרה נתפעל כולנו מהסטייל עוצר הנשימה של בראדשו. אבל זה כבר מתחיל להרגיש כמו תיאוריית קונספירציה. הסדרה משמשת גם כמקפצה לטרנדים מאותה תקופה, כמו חזרתו של תיק הבגט הנודע של פנדי, שצפוי לצאת בגרסה חדשה השנה, ומן הסתם יזכה להפוך שוב ללהיט מסחרי כמו לפני שני עשורים.

דוגמה למראה המבולבל של בראדשו ראינו באחת ממערכות הלבוש האחרונות שנחשפו. שם היא לבושה בשמלת חלוק משובצת בגווני ורוד ולבן של מותג האופנה הלוהט "בת שבע" מברוקלין, עם הסיגריה הדלוקה הנצחית (שממנה, משום מה, דור המילניום העלים עין) ומעליה קרדיגן כחול. את ראשה מכסה מטפחת צבעונית, ולהשלמת המראה עטתה זוג כפפות ניילון סגולות.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים