20210207_141311_0000

מהפכה של שמחה: האפליקציה הנחת אחי יצאה לדרך

מאור גמליאל בן 25 מרמת גן זמר שהתגלה בכוכב הבא עם 30 מיליון צפיות בערוץ היוטיוב
ועידן טלמור בן 25 מראשון לציון קומיקאי סרטונים מצחיקים באינסטגרם, הם פיתחו אפלקציה מיוחדת אפלקציה המעירה לעודד אנשים להניח תפילין, והמעניין הוא שהם מגיעים מרקע לא דתי.

מה גרם לכם לפתח את האפליקציה?
גדלתי באורח חיים חילוני לגמרי, בצבא התחלתי להניח תפילין ומאז אני מניח זה חמש שנים.
גרתי בוילה עם מאור עד לפני שנתיים בקיסריה בפרוייקט שנקרא פול האוס ואמרתי לו מה דעתך על תפילין, אני כבר מניח תקופה ארוכה אולי תיקח גם על עצמך ככה בשביל הברכה, מאור לא הניח תפילין מהבר מצווה והוא הסכים והתחלנו להזכיר אחד לשני להניח תפילין מידי יום מכיוון שלפעמים היינו שוכחים או קמים מוקדם ואז לא זוכרים אם הנחנו, מאור פתח קבוצה בווצאפ בו היינו רושמים אחד לשני תזכורות.
בדקנו וחקרנו את הנושא ואכן הגענו למסקנה שיש הרבה שמניחים, אפילו גברים שהם לא דתיים ורוצים לומר תודה לבורא עולם, זה סך הכל חמש דקות ביום וגם הם שוכחים… יש לחץ של עבודה, עשינו סקר שוק אני לומד תוכנת אפליקציות ושאלנו בקרב גברים במגוון גילאים דתיים, חילונים ואכן ראינו שיש בעיה ולשמחתינו הוצאנו את האפלקציה, עקפנו את אפל.

האפליקציה עובדת בצורה מאוד מהירה
שואלת כל אחד כל כמה זמן אתה מניח,
כמה התראות אתה רוצה לקבל, כדי לא להפעיל לחץ
למשל הוא מגדיר שהוא רוצה לקבל 3 התראות ביום והוא קם והניח אז הוא מסמן על הנחתי והאפליקציה לא מתזכרת אותו , אם הוא לוחץ על לא הנחתי – האפליקציה תתזכר בהתאם למה שהוא סימן.
זאת התראה כמו של ווצאפ, אינו תופס את כל המסך אלא ממש קליל,
אופציה נוספת שהבחור יכול לראות את כל החברים שלו שהניחו היום, מה יוצר חוויה אחרת ולתת סוג של רשת חברתית, הוספנו איתור בית הכנסת, הוספנו אפשרות אתגר למשל חבר שלא מניח ורוצה להתחיל להניח למשך חודש אז האפליקציה סופרת לו חודש משהו ממש מטורף…
האפליקציה קיימת רק שבוע ויש כבר מעל 23,000 הורדות.
זה כלי חשוב של זיכוי הרבים אם בזכות השיתוף מישהו יוריד את האפליקציה זאת המצווה שלך לעולמי עד.

קישור ישיר להורדת האפליקציה:https://ahihenachta.page.link/stores

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים