מארזים של ללין עם "הסיפור שלי- הסיפור שאף אחד עוד לא כתב"

סוף השנה בפתח ואיתה קולקציית המתנות החדשה, של Laline. השנה משיקה הרשת את הקולקציה ביחד עם הסופר יובל אברמוביץ', עם מהדורה מיוחדת וחד פעמית של "הסיפור שלי- הסיפור שאף אחד עוד לא כתב", לצד קולקציית מארזים המעוצבת ברוח חופשה חלומית.

אורי גורן, סמנכ"ל שיווק Laline: "כמידי שנה ללין חוגגת את סיום שנת הלימודים עם השקת קולקציית מתנות במהדורה מיוחדת. השנה, בשבוע הספר העברי, בחרנו להשיק את הקולקציה ביחד עם יובל אברמוביץ' סופר ישראלי מצליח בקנה מידה בינלאומי, כדי להציע ללקוחתנו מהדורה מיוחדת וחד פעמית של הספר: הסיפור שלי – הסיפור שאף אחד עוד לא כתב, ספר המספק חוויה של רגיעה וצלילה אל תוך עצמינו, או אל לב היקרים לנו".

יובל אברמוביץ': אני אדם של הגשמת חלומות ועשייה אך באותה המידה אני אדם של חופש, מנוחה ומתנות עצמיות. כנראה שמהסיבות הללו בדיוק אני כבר שנים לקוח נאמן של רשת "ללין" שמשדרת מסר ברור לצרכנים של "תעצרו לרגע ותפנקו את עצמכם". עוד הוסיף אברמוביץ' כי "בגלל הקצב המהיר של החיים ובגלל הטכנולוגיה שגרמה לנו להפסיק לכתוב מכתבים, פתקי אהבה ולהדפיס תמונות נולד ספר המתנה "הסיפור שלי – הספר שאף אחד עוד לא כתב".

קולקציית מתנות סוף שנה כוללת מגוון פריטים ומארזים ייחודיים המעבירים את תחושת הצמיחה והלבלוב בעיצוב פירותי מרענן לצד פלטת הצבעים ססגונית ומלאת חיים.

בין המארזים:

  • מארז עם ספר הכולל "הסיפור שלי" מאת יובל אברמוביץ' ודיפיוזר קלאסי 100 מ"ל, ב-99.90 שקלים במקום 189.80שקלים.
  • מארז ספר ואווירה, הכולל את הספר "הסיפור שלי", דיפיוזר קלאסי ונר אווירה, ב-149.90 שקלים במקום 269.70 שקלים.
  • מארז מעוצב בשילוב איורי תפוזים או רימונים הכולל, קופסת מארז מעוצבת, קרם ידיים וקרם גוף ב- 69.90 שקלים במקום 129.80 שקלים.
  • מארז ויולט אמבר הכולל קופסה מעוצבת, קרם גוף, סבון פילינג, קרם ידיים וספוג פרח קטן, ב-119.90 שקלים במקום 249.50 שקלים.
  • מארז פאוני גרדניה הכולל תיק רחצה, קצף אמבט, קרם גוף וסבון פנים במרקם קטיפתי, ב-139.90 שקלים במקום 299.60 שקלים.
  • מארז פרוזן פר הכולל תיק קוסמטיקה, קרם ידיים, מי גוף, קצף אמבט וספוג במבוק ב-159.90 שקלים במקום 304.50 שקלים.
  • מארז ים המלח הכולל קופסה מעוצבת באיורי תפוזים, קרם ידיים מינרלי, ג'ל רחצה עשיר במינרלים, קרם גוף מינרלי, מלח נוזלי וספוג פרח תחרה ב-179.90 שקלים במקום 344.40 שקלים.
  • מארז שמן זית הכולל קופסה מעוצבת ומוצרים מובילים מסדרת שמן הזית בבאסו בינהם תחליף גוף, סבון רחצה, קרם ידיים, ספוג במבוק ודיפיוזר קלאסי. ב-219.9 ₪ במקום 424.4 ₪
  • עוד בקולקציה: דיפיוזר מעוצב, 129.90 שקלים, נר ריחני 149.90 שקלים.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים