קולקציית אייס קיוב 2022 צילום שני רייך

אייס קיוב השיקה את קולקציית קיץ 2022

באירוע השקה מרשים שנערך השבוע בקניון מלחה בירושלים השיקה רשת אייס קיוב את בשורת הקיץ.

קולקציית הקיץ של אייס קיוב לקיץ 2022: מתאפיינת בהרבה רעש, ונועזות.

הכל רועש! בָּהִיר! נועז! ססגוני!

העיתונאיות ומובילות דעת הקהל נהנו מכיבוד עשיר, עידן רחימי בעלים ומנכ"ל הרשת קידם בברכה את הנמצאות.

"אחרי שעברנו תקופה רדומה מבחינה אופנתית, שבה יכולנו להתלבש בעיקר לבית ולמכולת, העונה הזו באה לענות לנו על כל החסכים ואנחנו באייס קיוב רוצים להביא אליכן את כל מה שיעשה לכן שמח וטוב על הלב ויחזיר לכן את החשק להתלבש".

עדי נאווי מעצבת האופנה של הרשת שהביאה לנו גזרות מהממות, ולוקים קיציים אופנתיים, שיתפה בנעשה מאחורי הקלעים.

לדבריה, אחד הדברים המרכזיים שהיה להם  חשוב לשים עליו את הדגש העונה הוא הצבעוניות.
"צבע הוא חלון לנפש ואנחנו מאמינים שצבע יכול להשפיע על מצב הרוח שלנו , לכן בחרנו להשתמש בקולקציה בצבעים אביביים וססגוניים. ורוד פוקסיה הוא צבע המפתח שלנו לעונת הקיץ והוא מגיע לצד צבעים חמים כמו כתום ואדום. הצבע הירוק גם הוא בולט העונה ויחד עם כחול ים וגם צהוב יוצרים הרמוניה מושלמת".

השראות ומגמות נוספות שבלטו בסיור שערכו הבנות בין הפריטים החדשים.  :

הלבוש המחויט תופס תאוצה בטרנדים הבינלאומיים למי שרק מחפשת תירוץ ללבוש בלייזר. שווה. הטרנד המחויט לקח צעד אחד קדימה, עם מגוון מרהיב של גזרות – ארוך, קצר , fitted או loos ואפילו ווסטים .
בלייזרים עם כפתורי מתכת עשירים במראה צבאי או עם כפתורי בד מצופים למראה נקי ורשמי יותר ואפילו בלייזרים מודפסים עם הדפסי פייזלי במראה אתני או דפוס גיאומטרי במראה 70's  שיקי.
לכל אלו ניתן להתאים מגוון רחב של מכנסיים בגזרות סקיני, סיגר, פדלפון ו wide leg, במגוון רחב של צבעים והדפסים, או חצאיות באורכים שונים.
לצד החליפות העונה יש לנו גם מגוון עשיר ורחב של שמלות מחויטות בגזרות מחמיאות.

לסיום הדגישה מנהלת השיווק של הרשת ג'ני תהילה דוידי:

באייס קיוב שמנו לעצמינו מטרה להלביש אותך מהבוקר עד הערב ועל כן לצד הקולקציה המחויטת המרשימה שלנו יש לנו גם קולקציית ערב עשירה.
שמלת מקסי מבד סאטן עשיר עם שסע ודיטייל של פרנזים בשרוול או שמלת מידי בגזרת מעטפת עם מותן מודגשת בכפתורי זהב עשירים ואפילו שמלות מקסי ומיני עשויות בד פייטים מהמם הן רק חלק מהמגוון הרחב שיש לנו באייס קיוב – כל אלו עוצבו עם המון מחשבה על החומרים הטובים ביותר והגזרות המחמיאות ביותר לגוף הנשי כדי שאת תרגישי מסמר הערב בכל אירוע.

כחלק מהחזון שלנו לתת ללקוחה של אייס קיוב total look  מושלם מבוקר ועד ערב, אנחנו מעצבים קולקציה ייחודית של אביזרים משלימים.
מגוון רחב של נעליים , תיקים, מחטבים, גופיות וכובעים לבוקר וגם לערב והכל בצבעוניות המושלמת של הקולקציה.

בקיצור, כל מה שחלמת עליו (וגם מה שעוד לא חלמת) , פה אצלנו !

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים