סייל חורף בעופר רמת אביב צילום שי יחזקאל (20) (custom)

לצאת לטיול עם הפוך: המעילים שישמרו אתכם חמים

אם זה נוח בזמן השינה אין שום סיבה שהפוך לא יהיה נוח גם כשמסתובבים בחוץ. בדקנו בשבילכם את מעילי הפוך המובילים בשוק - כמה יעלה לנו לא לצאת מהפוך?

מעיל מבודד. "מחמם" הוא כבר מזמן לא שם התואר שניתן למעילים, קל וחומר לאלה שצצו בשנים האחרונות וכבשו את אופנת המטיילים, הגולשים וכל מי שהקור מציק לו. כל אלה הניחו לרגע בצד את הסגידה לטכנולוגיה ואימצו בחום את הרעיון הדי פשוט: אם טוב לנו לישון עם זה, אך טבעי שיהיה גם נעים להסתובב עם זה. התוצאה הגיעה די מהר: מעילי פוך מרהיבים שמרגישים כמו שמיכה ענקית ומפנקת.

אמרו עליו שהוא בסך הכל טרנד חולף שתכף יחזור לאלמוניותו. האשימו אותו גם בנוחות פרקטית שמעודדת אותנו לעשות ויתורים אופנתיים. אז אמרו. מעיל הפוך עדיין ממצב את עצמו בראש רשימת הפריטים הלוהטים לחורףוגם לא עושה שום סימנים של להעלם. כבר כמעט לא צריך לשרבב לשיח את הדיון המעייף במעילי ה"יוניקלו", מעילים שבמשך שנים הסתמנו כפריט הכי אנטי-פאשן שיש. לאחר מספר חורפים בהם חזרו מעילי הפוך בגרסה ויטאלית ומשכנעת לחיינו, הדיבור על מעילי היוניקלו הפך לנון-אישיו.

עכשיו, כשמעילי הפוך צברו קילומטראז' מרענן מספק, הנוכחות שלהם הפכה לכמעט מובנת מאליה. אם בעונות אחרות ניכרה מגמה של ללכת עד הסוף עם אפקט הנפיחות, העונה מסמנת גרסה מעט יותר רגועה ובוגרת של מעילי הפוך. גזרות האוברסייז הגדולות במתכוון מפנות את קדמת הבמה לאינספור גרסאות לבישות יותר. גם אורכי המעיל מקבלים פרשנות רחבה יותר עם עוד ועוד מעילים באורכי מותן שהופכים את הלבישה לקלילה יותר.

מעיל מורגןברשת משביר (2)
מעיל מורגן ברשת משביר
מבצע ברשת גולברי עד 50 אחוז הנחה צילום יניב אדרי (1)
גולברי // צילום יניב אדרי

 

Okaidi ברשת משביר מעיל נפוח דוחה מים בצבע נייבי לילדים מחיר 349.90 שח מחיר מבצע 210 שח צילום יחצ
Okaidi ברשת משביר מעיל נפוח דוחה מים בצבע נייבי לילדים
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים