מארז קליניק All About Eyes Set כל מה שאת צריכה ללוק עיניים מושלם במארז המכיל 3 מוצרים מובילים

לחשוב מחוץ למשולש: משלוחי מנות במארזי טיפוח

אנחנו יודעים שאין פורים בלי משלוחי מנות מפוצצים בממתקים ובאוזני המן, אבל היי, יש במשלוח המנות עוד המון מקום גם לנרות ריחנייים, לקרמים ולבשמים // פשוט טיפוח

את רוצה להיות מקורית? לשלוח משלוח מנות מדויק לחברה הכי טובה שלך? לשכנה? לאמא או לכלה שלך? תשכחי מכל הקלוריות והממתקים, העוגות והשתיקה המתוקה, את רוצה לאפר להן את הפנים בחיוך. בחרנו לכן כמה הצעות טובות לפינוקי משלוח מנות שכל אחת שתקל אותן ממש תאהב להריח ולהתבשם כל השנה

הבחירה של המערכת לפורים:

מותגי האיפור והטיפוח של קבוצת החברות אסתי לאודר עם מגוון מארזים ומתנות מרגשות להענקת משלוח מנות מקורי ושמח במיוחד.
The Estee Lauder Luxury Collection- קולקציית בשמי יוקרה של אסתי לאודר ניחוחות חדים ומעוררי חושים באופן מסעיר  שישאו כל מי שתלבש אותם למחוזות קסומים שטרם התגלו.

בושם אסתי לאודר
בושם אסתי לאודר

 

קליניק 
מגוון מארזי מתנות מפנקים בחנויות קליניק ובאתר האונליין www.clinique.co.il  All About Eyes Set- כל מה שאת צריכה ללוק עיניים מושלם במארז המכיל 3 מוצרים מובילים:
קרם עיניים All About Eyes
מסקרה High Impact
מסיר איפור נוזלי מסדרת Take The Day Off

 

BL מבית "בריא לנו"

לכבוד חג הפורים החברה הישראלית BL מבית "בריא לנו" מציעה משלוחי מנות עם חשיבה מחוץ לקופסא. במקום שוב רק עוד יין ועוגיות, מדוע שלא תעצבו מארזים מקוריים שיהיו שימושיים לכל השנה? המארזים יכולים לכלול נרות אווירה ריחניים, מפיצי ריח יפהפיים, מבשמי בדים וכו' יחד עם קופסה יוקרתית ופינוקים טעימים מעשי ידיכם. כמו כן, ישנה אפשרות לרכוש מארזים מוכנים הכוללים גם מפות שולחן מהודרות, סידורי פרחים שובי לב ועוד הפתעות רבות. המשותף לכל האפשרויות הוא המוצרים האיכותיים וההקפדה על הפרטים הקטנים.  אז אם גם אתם שוברים את הראש מה להביא לסעודת פורים אצל החמות או אצל החברים, תפסיקו לחפש. 

מבית בריא לנו צילום חגיטל שפס Bl מארז לפורים של חברת
מבית בריא לנו צילום חגיטל שפס Bl מארז לפורים של חברת

מותג הטיפוח BALOONS 

 מארז מהודר,  במהדורה מוגבלת, המתאים גם כמתנה לחברה או מתנה לעצמך!  המארז מכיל מגוון מוצרי טיפוח שימושיים ומפנקים: קרם ג'ל לחותלפנים,  המועשר בתמציות הדרים, מסכת אשכוליות, קרם גוף מעושר בשמן שקדים, קרם עיניים אנטיאייג'ינג עשיר בקולגן, מגבת לייבוש השיער לאחר חפיפה ופצצת אמבט מועשרת במלחים בניחוח קוקוס.

כל מוצרי הטיפוח במארז משלבים פורמולות ורכיבים טבעיים. המוצרים פותחו מחומרי גלם איכותיים, תמציות של פירות וירקות וניחוחות המותאמים במיוחד לטעמה של הצרכנית הישראלית. כל מוצרי המארז ללא פראבנים, ללא סיליקונים ללא SLS וללא אלכוהול.

Balloons מחיר מארז 119.90 צילום אפרת אשל (5)
Balloons מחיר מארז 119.90 צילום אפרת אשל (5)

 

מותגי הדרמו קוסמטיקה VICHY , לה רוש-פוזה וסרווה' יוצאים במבצע משתלם במיוחד ליום האישה. במסגרתו, בכל רכישה של מוצר מאחד המותגים תתקבל הנחה של  50% ה על המוצר השני. המבצע תקף ברשתות הפארם השונות ובבתי המרקחת הפרטיים. בנוסף, תוצע הנחה של 25% על המותגים  באתרי האון ליין השונים.

מותג הטיפוח וישי חוגג את יום האישה צילום יחצ2 (1)
מותג הטיפוח וישי חוגג את יום האישה צילום יחצ2 (1)
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים