הפקתאופנהגולברי-קורסדבורהברנע3_optimized

להתלבש בחורף: כך תייצרי את הלוק החורפי שמתאים לכל אחת

עונת החורף שנחתה עלינו, מתעתעת,  מזג האוויר נע בין יום שמש לתחזיות סוערות, הגשם ינחת בהפתעה, בסטודיו הירושלמי של הצלמת והסטליסטית  דבורה ברנע צילמנו הפקת אופנה שכולה שילובים סתיווים חורפיים, וכמובן מרהיבים ומחמיאים.

בבוקר קריר, ,עם שמש שהפציעה הגענו אל החצר הירושלמית בדוודיקה,  המרצפות של פעם עם תאורה מודרנית, החלון העגול עם הוילון המודרני.

וככה נוצרה הזדמנות נהדרת לשלב בין חולצה קלילה , למעיל פרווה, בין פריטים מחממים שמקפיצים הופעה למטריה אופנתית.

אין צורך לגנוז שמלה קלילה , הוסיפי את האקססוריז הפרוותיים  סריגים קלילים, ג'קט מנצח ומגפון אופנתי והרי לך לוק היסטרי מנצח.

המאפרת הקפידה להשתמש בפלטת הצבעים שתוחמת השנה עם הפלטות הכי חדישות  שהעניק מראה מתאים ומחמיא , בגווני חום שוקולד, זהב, שחור מעושן וסגול, לצד גווני שפתיים  אדום דובדבן ובורדו."אני מטפלת בעזרת צילום, מדובר בטכניקה חדשה", מספרת לי דבורה ברנע תוך כדי שהדוגמניות המקסימות החליפו לוק, והתקתוקים עפו לכל עבר– 
"תראי את הדוגמניות בתחילת הצילומים..תראי אותן כעת..עם כל מחמאה..ומילים מעצימות הן כאילו גובהות החיוך מתרחב ואני ממש משחקת איתן במצבי הרוח בהתאם ללוק ..מבוגר. צעיר..חורפי יותר או רק סתוי", דבורה ברנע מסבירה לי. מתוך הצילום פיתחתי סטארטאפ שנקרא Photo NLP זהו טיפול יחודי  מעצים ומשנה חיים לבעיות כמו ביטחון עצמי או פגיעות לסוגיהן . הטיפול מתבצע בסטודיו כאשר אני מצלמת את המטופלת תוך החלפת לוקים. סטיילינג. מוזיקה וכמובן כלים מקצועיים טיפוליים". הדוגמנית צועקת מתוך מעיל הפרווה החדש של גולברי. תראו את הביטחון העצמי שלי שעלה עכשיו.הפקת אופנה אמיתית 
צילום וסטיילינג :דבורה ברנע

קולקציית בגדים ואקססוריז : רשת גולברי. איפור: רשת סקארה.

מאפרת: ליאת עמר
דוגמניות:שרה רודיק, תמר יפרח, נועה קריספין.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים