Cleaning,service.,bucket,with,sponges,,chemicals,bottles,and,mopping,stick.

כך תתחילו בצעדים קלים ופשוטים לנקות את הבית לפסח

4 צעדים פשוטים להתחיל את נקיונות פסח, ברגע שתתחילו נכון, ותארגנו לכך את המשפחה, מהקטנים עד הגדולים תהפכו את הנקיון לחוייה משפחתית

פחות מחודש לפני פסח, ויש לכם לנקות בית שלם, והילדים שמתרוצצים ומנסים לעזור, לא בדיוק עוזרים, לפעמים להפך. לפני שאתם מתייאשים, הנה ארבעה צעדים פשוטים שכדאי לעשות לפני תחילת הניקיונות שיעזרו לכם לעבוד ביעילות ובפרופורציות הנכונות.

"בית מבריק" זה לא מספיק. לפני שאתם מתחילים לנקות, שאלו את עצמכם: האם אתם שואפים לבית נוצץ כמו בקטלוג (מה שדורש קצת יותר מאקונומיקה ושפשופים) ואז להגיע לסדר פסח מותשים, בעצבים מתוחים ופנים עייפות?

אם האופציה הזו קורצת לכם פחות, ואתם בעיקר רוצים לראות בית נקי ומסודר, ללא פריטים מיותרים וחמץ, קחו דף ועט, עברו חדר חדר וכתבו בבירור מהן המטרות אותן אתם רוצים להשיג בכל חדר.

כדי להשיג את אותם יעדים, צריך לפעול. הכינו טבלת ושבצו בה משימות לפי קטגוריות שנוח לכם לעבוד איתן – לפי חדרים, אופן ביצוע דומה. כך שתראו בבירור מה עליכם לעשות כדי להשיג את היעד.

חבל שתמצאו את עצמכם בשיאן של האנרגיות, עומדים על הסולם מול חלון זכוכית ענק והספרי הכחלחל הזה פשוט לא עושה את העבודה… או לחילופין בספונג'ה האחרון והסמרטוט משאיר לכם סימני לכלוך על הרצפה שכבר מזמן היתה אמורה להיות מבריקה.

עוד בשלב תכנון משימות הניקיון, התאימו כל משימה לבני הבית, כך שהעומס יתחלק בין כולם באופן שווה, פחות או יותר. הזכירו למשתתפים שאף אחד אינו רובוט המסוגל לעבוד 24 שעות ביממה על סוללות. כולם זקוקים להפסקות, למנוחה, לארוחות מסודרות ורגעי פנאי לשיפור מצב הרוח.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים