מראה איפור

טיפים למראה איפור מושלם, כזה שכולם יחמיאו לכם עליו

אז רגע לפני שאנחנו מתכנסים לחגוג ומקבלים את השנה החדשה, קבלו מאיתנו את כל השלבים ליצירת לוק שיעניק לכן תחילת שנה חגיגית ומלאת שיק

בלי שהרגשנו, שנה חדשה כבר עומדת בפתחה ומביאה איתה את ערב החג המרגש ביותר של השנה! זה הזמן להתחיל ולהרכיב הלוק החגיגי שלנו החל מהשמלה, הנעליים וכמובן.. האיפור!! בערב חם ומלא לחות, בו אנו חוששות לצאת מהמזגן מבלי שהאיפור ייזל לנו בדרך, הפתרון האולטימטיבי הוא איפור עמיד ונקי עם קריצה שובבה.

  1. מראה איפור מושלם לחג, כזה שכולם יחמיאו לכם עליו, מתחיל עם בסיס איפור בו העור נראה במיטבו. כדי להגיע לתוצאה כזו, בחרו במייקאפ בעל עמידות גבוה במיוחד וכיסוי מלא שיעניק לעורכן מראה חלק וגוון אחיד לצד תחושת קלילות ורעננות מתמשכת. את הגוון של המייקאפ התאימו לגוון העור באזור קו הלסת, הנקודה המחברת בין גוון העור בצוואר לגוון עור הפנים וכך תייצרו המשכיות טבעית של צבע ללא הבדלים נראים לעין. השתדלו לא להעמיס חומר על מנת למנוע מראה כבד שמדגיש קמטוטים והתחילו עם שכבה דקיקה ואחידה של מייק אפ בעזרת מכחול או ספוגית מתאימה, אחרי שהמייקאפ יכסה את עור הפנים באופן אחיד החליטו האם אתם זקוקות לשכבה נוספת לקבלת כיסוי גבוה יותר. עשו זאת בעדינות, שכבה אחר שכבה עד שתגיעו לרמת הכיסוי הרצויה מבלי להעמיס חומר ולשמור על מראה טבעי ולא מתאמץ.
  2. לקיבוע המייקאפ, השתמשו בפודרה. את הפודה יש להניח בעדינות בעזרת מברשת רחבה או פאף ולהקפיד על שכבה אחידה מעל שכבת המייקאפ על מנת להגביר את העמידות שלו ולהבטיח איפור עמיד במיוחד לאורך כל הערב מבלי לחשוש. הפודרה מעניקה כיסוי מלא בפני עצמה, כך שאם אתן מעוניינות במראה טבעי וקליל יותר, ניתן להשתמש בפודרה ישירות על עור פנים נקי ולוותר על השלב של המייקאפ.
  3. ליצירת מראה עיניים בעלות עומק ומראה חגיגי אך לא מוגזם, השתמשו בצלליות בגוונים טבעים. בחרו צללית בגוון בהיר וגימור מטאלי והניחו אותה בנדיבות על כל גלגל העין עד אזור הקפל של שקע העין. בעזרת מכחול נקי, הניחו צללית כהה יותר בגימור מאט בשקע העפעף וטשטשו אותה באלכסון לכיוון הגבה והחוצה על מנת לייצר מראה רך שמשתלב עם צורת העין באופן טבעי.
  4. אם אתן מעוניינות להדגיש את העיניים יותר ולהעניק למבט שלכן מראה עמוק, תחמו את העין בעזרת עפרון שחור ועמיד על מעקה העין, מעל קו הריסים התחתון. ניתן להשתמש באותו העפרון גם עבור תיחום קו הריסים העליון ליצירת מראה זוויתי ומלוכסן.
  5. אי אפשר לסיים את מראה העיניים בלי טאץ' של מסקרה. השתמשו במסקרה עמידה במים המעניקה נפח עוצמתי ועמידות חסרת פשרות. הברישו ממנה 2-3 שכבות על הריסים עד שתגיעו לרמת הנפח הרצויה. הקפידו להבריש את הריסים היטב עם המסקרה, החל מהשורש ועד לקצוות הריס בתנועות סיבוביות. אל תוותרו גם על הברשת הריסים התחתונים, כך תקבלו מראה חגיגי במיוחד ומראה עיניים בובתי.
  6. את המראה החגיגי שיצרנו, נמשיך גם בגזרת השפתיים וזה בדיוק המקום להתפרע ולהעניק ללוק את הקריצה האופנתית. בחרו בשפתון בגוון יין לפי העדפתכן האישית, כזה שיעניק מראה חיוני לשפתיים, יקפיץ את הלוק וימשוך אל השפתיים את הפוקוס. השתמשו בליפסטיק עמיד שיישאר איתכן לאורך כל הערב מבלי להימרח, גם במהלך ארוחת החג. עכשיו, כשאתן זוהרת ומוכנות לערב החג שלו חיכינו כל כך,

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים