Whatsapp Image 2023 01 25 At 07.52.50

טבעוני, כשר וטעים במטולה

"עיוני" היא חמארה גלילית הממוקמת במבנה שבו הפעילה כלת פרס ישראל אסתר לויט (ז"ל) – שכונתה "האמא של החיילים" – בית חם עבור חיילי צה"ל בזמן מלחמת הלבנון הראשונה. מאז שנפטרה בגיל 85, עמד הבניין נטוש ומוזנח. הכל השתנה כשניר ונעמה הראל זיהו את הפוטנציאל של המקום, ופתחו בו חמארה מדליקה שמגישה בירה ונשנושים לתושבי מטולה והסביבה.

הפן האקולוגי:

את המקום בנה ניר במו ידיו ובעזרת חבריו הטובים, ביניהם גם דניאל שמנהל את המטבח של "עיוני". פינות הזולה והכיסאות נבנו על ידי ניר מ-100 משטחי עץ, אותם קנה במיוחד לטובת עיצוב המקום. אהיל מרשים שנתלה בכניסה, נבנה גם הוא מחלקים של מנועי אופנועים, ואת הדלת החדשה ניר בנה משאריות של חומרי פרזול שתרמו חבריו.

עיוני היא קונספט ייחודי בגליל העליון המשלב מסעדה מפנקת ומוסיקה אתנית יחד עם מעדניית בוטיק. הקונספט נהגה על-ידי בני הזוג נעמה וניר הראל, ששמו להם למטרה להראות שגם בצפון הרחוק יש איפה לאכול, לבלות ולאהוב. בעיוני תוכלו ליהנות מהפיצות משובחות , העשויות כולן מקמח מובחר ומגבינת מוצרלה איכותית לצד אופציות לשוחרי בריאות וטבעונים כמו פיצות מקמח כוסמין מלא ופיצות טבעוניות. בתפריט תמצאו גם לאפות ייחודיות, אוכל טבעוני , בירות מיוחדות ויינות מצוינים.

לאחרונה, המסעדה ערכה שינוי בתפריט, המרכיבים הבשריים הפכו לטבעוניים וכך באופן רשמי קיבלה תעודת כשרות שתלויה בגאון.

אזור בגליל: גליל עליון
יישוב: מטולה
יצירת קשר: 077-4209030

לביקור באתר: https://www.ayuni-rest.co.il/about

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים