winter-999972_1280-1

חמים ושיקי: מהו הטרנד החורפי שאת חייבת לדעת עליו?

חודשי החורף לפנינו ועכשיו זה הזמן להצטייד בטרנדים הכי חמים לקראת בואו. מהו הטרנד הכי חם של העונה? תתפלאי, הוא גם ממש נוח!

חודשי החורף לפנינו ועכשיו זה הזמן להצטייד בטרנדים הכי חמים לקראת בואו. מהו הטרנד הכי חם של העונה? תתפלאי, הוא גם ממש נוח!

השמש החלה לפנות את מקומה לחושך בשעות המוקדמות של היום, זוהי אות הפתיחה המובהקת של העונה הקרה, מה שמעיר אותנו להזדרז ולהעביר את הביגוד החורפי לקדמת הארון. סריגים, פוטרים, צעיפים מגפיים וכל הטוב שיש לאופנה העונתית הזו להציע. כעת, זו גם תקופה מצוינת לסיבוב של חידוש המלתחה בקניון. מבצעי נובמבר מציפים את החנויות וזה הזמן להסתער על המדפים.

ואם רציתם לדעת מהו הטרנד הכי חם של העונה אז קבלו אותו: את יפה בגדול!

חובבי אופנה מאמצים את הטרנד המפנק הזה שמשלב נוחות וסטייל באופן המושלם: סריגי אוברסייז. בחורף הזה טרנד האוברסייז כובש את לבבות הפאשניסטים עם סוודרים נעימים ושמנמנים משהו, כאלו שמרגישים בהם בדיוק כמו בתוך הפוך שאנחנו כל כך אוהבים.

עברו הימים בהם את צריכה לסבול כדי להיות יפה. אופנת החורף הנוכחית משלבת יופי ונוחות בלתי מתפשרת. סריגי האוברסייז הם הפריט שכל חובבת אופנה צריכה עכשיו בארון. סוודרים, קרדיגנים ושמלות סריג אלו פריטים שמעבר לסטייל השופע שהם מביאים איתם הם גם משמיעים אמירה אופנתית מרגשת:

"את יפה כשנוח לך!"

אחת הסיבות העיקריות מאחורי הפופולריות של סריגים במידות גדולות היא הרבגוניות שהם מביאים איתם. בין אם תשלבי אותם עם חצאית סקיני, חצאית איי או חצאית פליסה מתרחבת הסריגים האלו ירימו את הלוק לגבהים ויתנו טאצ' חורפי יפהפה ובלתי מתאמץ. אם תתעקשי ותרצי מראה מעוצב יותר הוסיפי חגורה בקו המותניים ותקבלי לוק מוקפד יותר ושונה לגמרי.

בגדי חורף עבור רוב האנשים הם הרבה מעבר למחממים גרידא. האופנה החורפית מאפשרת לנו לשחק עם טקסטורות והדפסים מעניינים. סריגי אוברסייז מגיעים במגוון עיצובים, מסריגים חלקים ועד לדוגמאות גיאומטריות מרהיבות לעין. שילוב בין טקסטורות שונות בין מגוון הפריטים שאת לובשת מוסיף עומק וקטע ויזואלי יוצא דופן.

הצעה לטוטאל לוק מושלם:

שלבי חצאית ג'ינס בגזרת איי עם סריג אוברסייז בצבע פסטל שקורץ לך, חצי מגף שמשתלב עם הצבע שבחרת ותיק צד קליל שייתן את תו הסיום.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים