BLUE-FRIDAY

בלו פריידי: כך תשלמי הרבה פחות ותצאי עם הרבה יותר!

איך תתכונני נכון לחגיגת הקניות שאנחנו כבר בעיצומה וכיצד תחסכי יותר כסף?

נובמבר ידוע ומוכר לכולנו בתור חודש המבצעים. לאחרחידוש קולקציית סתיו חורף בחנויות ומספר שבועות בהם המחירים היו מרקיעי שחקים, מגיעים השלטים האדומים (או הכחולים נכון לעכשיו) שמבשרים לנו על מבצעים וירידת מחירים משמעותית ומשתלמת. עכשיו זה הזמן לקנות ולהתחדש.

אומנם כולנו יודעים שבעוד מספר שבועות המחירים ימשיכו לצנוח, אבל כדאי וצריך לנצל את מבצעי נובמבר ולא לחכות לסיילים האחרונים. הסיבה לכך פשוטה ככל שהזמן עובר המלאים הולכים ואוזלים ולבסוף נשארים פריטים שאינם פופולריים במיוחד או כאלו במידות שלא מתאימות לרוב האנשים. אם תתמהמהי סביר להניח שכבר לא יישארו המציאות המיוחדות שלהם את מייחלת.

המבצע הגדול הבא הוא הבלאק פריידי סביב התאריך ה-24 לחודש. השנה המבצע ייקרא 'בלו פריידי', בסימן לאומי של צבעי דגל ישראל. זוהי הזדמנות פז לרכוש המון דברים שאת רוצה ובזול.

אז איך תעשי את זה בצורה חכמה ומשתלמת?

תכנני מראש וערכי רשימה של הפריטים להם את זקוקה בארון למשל: חצאית ג'ינס סקיני, שמלה לשבת, עקבים לאירועים, מגפיים ליום- יום וכד'. וכן, ערכי גם רשימה של מוצרים ופריטים שאת צריכה לבית. תכנון מראש יסייע לך להישאר ממוקדת מבלי להיקלע להסחות דעת במלבוש של דברים מעניינים במחירי מבצע. המטרה היא שלא תפספסי את הדברים שאת צריכה על פני כאלו שצדים לך את העין.  

קרדיט: Pixabay

לפני היציאה לקניות תוכלי לערוך השוואת מחירים קצרה באתרים ובאפליקציות שנועדו לכך. זה יעזור לך להבין את סדר גודל המחירים פחות או יותר ובנוסף, תוכלי לרכוש את הפריט שאת צריכה בחנות שמציעה אותו בסכום הנמוך ביותר.

לעיתים קיימים מבצעי בזק שתקפים ליום- יומיים וזהו. לכן, עלייך להיות ערנית לעדכונים כל העת ובמיוחד לפריטים ומוצרים יקרים שאת מתכוונת לקנות בקרוב. תוכלי להירשם לניוזלטר של החנויות מהן את נוהגת לרכוש כך שתוכלי להתעדכן בזמן אמת על מבצעים ולא תפספסי דבר.

אם ישנם מוצרים שאת משתמשת בהם באופן שוטף ואינם תלויים בתאריך שפג תוקפו מומלץ לקנות בכמות גדולה על מנת לחסוך גם לזמן הקרוב.

קבעי לעצמך סכום כסף שאותו את רוצה להשקיע על הקניות שתערכי. בתחילת הקניות התמקדי קודם בפריטים מהרשימה. אם סיימת את הקנייה ונשאר לך עודף לכי עם הלב ותקני מה שמדבר אלייך בכסף הנותר.

קניות מקוונות

אם את מסתדרת עם קניות באינטרנט זו גם יכולה להיות אופציה לא רעה בכלל על מנת לנצל את ההזדמנות של המבצעים, כך בקלות את יכולה להשוות מחירים, לרכוש מה שתרצי מבלי אפילו לצאת מהבית.

קרדיט: Pixabay

המלצה חמה!

אם יש באפשרותך צאי לקניות בשעות הבוקר, אז החנויות יחסית ריקות ותוכלי לקבל את המענה שאת צריכה מהמוכרים ובנוסף לא תבזבזי זמן יקר על עמידה בתורים.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים